FÃ¥ ordene fra hode og ut i fingrene

Jeg vil så gjerne, men så klarer jeg ikke å få ordene fra hode og ut i fingrene… Sånn har jeg følt det denne uken, når det gjelder bloggen. Flere ting jeg kunne blogge om, men i det jeg skal sette meg ned å skrive så sier det bare stopp… Så ender jeg opp med å slå av PC’n igjen, og tenker at det går nok bedre i morgen. Det har jo ikke helt gjort det da.

Det kan ha noe med at jeg har vært veldig trøtt og sliten etter jobb også… Energinivået havnet helt nede i kjelleren, huff nei dette var mye sutring gitt!!!

I går var det ikke noe i veien med energinivået når jeg kom hjem… Litt trøtt og sigen var jeg nok etter at jeg hadde spist middag, men da jeg tvang meg opp for å rydde bort og ordne oppvasken kom det seg. Så jeg tenkte at det er greit å smi mens jernet er varmt…..

Woman carrying a table
Licensed from: phovoir / yayimages.com

Jeg har en stund hatt lyst til å flytte litt om på møblene i stua, men syntes det har vært vanskelig å finne ut hvordan. I går gjorde jeg noen små grep, som jeg har testet ut før men ikke likte. Jeg byttet plass mellom toseteren min og godstolen. Dette gjorde jeg dels for at det nærmer seg den tiden hvor jeg setter på varmen, og med den store sofaen foran ovnen kommer ikke varmen ordentlig inn i stua. En annen ting er at stuen min er lang og smal, og ved å flytte sofaen lengre opp virket rommet mer firkantet.

Dette skapte også en litt avskjermet plass for kattenes klatrestativ og aktivitetsmatter, hvor de får litt mer ro hvis de ønsker det. Ronja fant ut at det var greit å hoppe opp i sofaen for å komme på toppen av klatrestativet, så jeg mistenker at frøkna kommer til å bruke den veien ganske ofte. Ikke at det gjør noe ;o))

Ha en fin torsdag alle sammen ;o))

#blogging #skrivesperre #borte #energi #energifattig #sliten #ommøblere #flytterundt #katter #katteplass #sensommer #august #torsdag #blogg

8 kommentarer
    1. Man fÃ¥r blogge nÃ¥r man syns det passer.. skal jo være kos 🙂 Kan være greit Ã¥ ommøblere litt.. men man mÃ¥ ha det slik at det fungerer i hverdagen… Kos deg med dagen videre <3

    2. annebe: Du har helt rett, det skal være kos med bloggen… Det syntes jeg jo det er ogsÃ¥, men føler jo at man bør være innom for Ã¥ se hva som skjer hos dere andre ogsÃ¥. Et par dager borte, sÃ¥ har gÃ¥tt glipp av kjempemye, hihi!!

      NÃ¥r man har en sÃ¥nn lang og smal stue som jeg har, er det virkelig vanskelig Ã¥ plassere møblene. Mange planer har gÃ¥tt i vasken, nÃ¥r man føler at man nesten mÃ¥ Ã¥le seg forbi eller krabbe over møblene. Jeg elsker jo Ã¥ flytte rundt, og fÃ¥ en “ny stue” innimellom ;o))

    3. Ja, noen ganger er det litt tregere i denne skallen ogsÃ¥, men som regel har jeg et eller annet pÃ¥ lur. Og koselig Ã¥ bare titte innom folk. Og egen blogg, og legge fra seg noe for dagen 🙂 Jeg er veldig høsttrøtt om dagen… Og har jo vært syk, men bedre nÃ¥ 🙂 Klem <3

    4. NÃ¥r energien er pÃ¥ bunn blir det dÃ¥rlig med skriving. Man bør jo ikke skrive noe pÃ¥ bloggen hver dag, i mellomtiden kan man notere litt ymse som blir til et innlegg dagen etter. Det er tross alt mye i heimen som er viktigere enn og blogge selv om man vet at “menigheten” venter der ute.

    5. frodith: Jeg har tenkt en del pÃ¥ dette de siste dagene, og har vel kommet fram til at jeg ikke bare kan skylle pÃ¥ at jeg er sliten fra jobb. Tror kanskje mye beror pÃ¥ at tv’n stÃ¥r pÃ¥ for mye, noe som overbelaster hjernen med inntrykk….

      Det kan litt tid å komme seg igjen etter at man har vært syk, selv etter at man er i full jobb igjen.

    6. Helge: Du har helt rett… Jeg har faktisk en bok, som jeg innimellom skriver ned forskjellige ting jeg kan blogge om. Skriver i den ogsÃ¥, men glemmer Ã¥ se i den nÃ¥r det blir litt tørke i hode!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg