Konsert med Mikael Wiehe

Akkurat nå nyter jeg en litt sløv formiddagen, med kaffekoppen og noen repriser på tv.

I ettermiddag derimot skal jeg ned til Tveten gård, for å gå på konsert med Mikael Wiehe. Jeg gleder meg virkelig til konserten, som jeg vet kommer til å bli en fin musikkopplevelse. De har meldt bedre vær i dag, enn på den siste konserten jeg var på. Så jeg slipper å bli klissvåt inn til skinnet ;o))

Jeg har likt Mikael Wiehe i ganske mange år, både som soloartist og da han opptrådte med Björn Afzelius.


#mikaelwiehe #tvetengård #oslo #gratiskonsert #konsert #musikk #musikkopplevelse #høst #september #søndag #blogg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg