Da har jeg gjort min plikt

Klokka ringte tidlig her i Casa Fres og Knurr i dag, og det var ikke fritt for at jeg var ganske trang i øynene. Jeg jespet meg fra senga og inn i dusjen, og våknet vel egentlig ikke noe mer av det kjølige vannet ;o)) Årsaken til at jeg måtte opp så tidlig, var at jeg hadde en tidlig time til behandling/trening.

Etter å ha vært ekstremt stiv i nakken og skuldrene i en uke, var det både godt og vondt å trene. Når jeg var ferdig, var jeg mykere og smertene mye svakere ;o))

Jeg gjorde noen små ærender, og så dro jeg ned på Bryn Senteret hvor det var satt opp et hus hvor man kan forhåndsstemme. Hadde funnet fram valgkortet mitt, og lagt det i veska sånn at jeg kunne stikke innom når jeg hadde anledning til det. Bare tanken på det kaoset som er oppe ved valglokalet, får stressnivået til å nå nye høyder hos meg. Det var ganske mange som hadde bestemt seg for å stemme i dag, så det dannet seg snart en liten kø!!


Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg hadde tatt mitt valg til hvilket parti jeg skulle stemme på for lenge siden. Så det var ikke så mye å tenke på da jeg kom inn bak forhenget. Man bør egentlig ha tatt et valg før man kommer til valglokalet, for det partiene lover i øst, vest, sør og nord i disse valgtider…., ja se det kan man ikke stole så mye på.

Har du vært å stemt enda, og har/hadde du bestemt deg for hvilket parti som skulle få din stemme?

#valg #stortingsvalg #valglokale #bestemt #vondter #skuldre #nakke #smerter #trening #behandling #høst #september #fredag #blogg

21 kommentarer
    1. Jeg er nok en av de som ikke er med på valget..Har et dårlig forhold til politikk..og orker bare ikke…Så det får de som har greie på det gjøre..VET mange mener det er feil…men sånn er det..når jeg ikke aner hva de forskjellige står for…Har stemt en gang, og da stemte jeg det samme som mamma…DET er ihvertfall feil..Godt valg! (er det ikke det de sier…hihihih)

    2. Så bra! Jeg har ikke rukket å forhåndsstemme, så jeg skal ut på mandag og avgi stemme. Partiet er allerede valgt, jeg stemmer det samme hvert år.
      Alle disse løftene må man i grunn bare lukke ørene for. Jeg tenker som så at det bare er lovnader som høres bra ut, men som de svært sjeldent gjennomfører hvis de kommer til valg likevel. Det viktigste er å vite hva hjertesakene til hvert enkelt parti er og ta valget sitt ut i fra det 🙂 Veit man ikke stemmer man heller blankt. Det er bedre å stemme blankt, enn å ikke stemme i det hele tatt.

    3. Jeg har også forhåndsstemt, og er medlem av et parti så valget var enkelt. Det er veldig greit med forhåndsstemming, for det er jo ikke alltid det passer på valgdagen så det fører nok til at flere stemmer også.

    4. hverdagslivetivollen: At det er kø viser forhåpentlig at mange ønsker å stemme å vise hva de mener, så får vi jo se alle og enhver om vi blir fornøyd i etterkant ;o))

    5. Mariann Sæther Tokle: Ja jeg opplevde også lang kø sist, så det var veldig greit å forhåndsstemme. At man stemmer gjør jo at den man vil ha frem har en sjanse til å komme i posisjon :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg er nok en av de som mener at det er feil å ikke stemme, men det må være opp til enhver hva de ønsker å gjøre :o)) Selv har jeg alltid stemt, helt fra jeg kunne gjøre det… Første gangen var jeg nok litt farget av det mamma og pappa stemte, men så satte jeg meg mer inn i tingene og stemte det jeg selv mente var riktig :o))

    7. Elevele: Som deg mener jeg at man bør stemme, på en eller annen måte. Jeg har ikke alltid stemt det jeg har gjort de siste gangene, men byttet da jeg syntes at partiet gikk i helt feil retning. Jeg er ikke enig alt partiet “mitt” har som saker, men i hovedsak ligger vi på samme side :o))

    8. Atle Lundhaug: Det må jo være opptil enhver om de vil stemme eller ikke, selv om jeg mener at man burde. Jeg skjønte ikke helt hva du mente var årsaken til at du ikke stemte.

    9. Hanne Beate: Jeg er ikke medlem av det partiet jeg stemmer på, men har vurdert det… Vakler litt mellom om jeg skal gjøre det eller ikke. Det var så greit å forhåndsstemme, så det kommer jeg til å fortsette med :o)) Godt valg!

    10. Enig der 🙂 Og det er jo umulig å være enig i absolutt alt, men så lenge man er på samme side, hovedsakelig må man jo bare ta et valg hva man føler passer best 🙂

    11. Så det var over 1 mill som hadde gjort det samme, deriblant jeg. Like greit det så slipper man kø. Men kø blir det uansett. Men slike lange køer ser man kun i butikker og på polet før jul. Håper helsa di er ok. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg