En gledens dag

I dag har jeg og kusinen til Bestisen vært med henne til Radiumhospitalet. Denne gangen var det for MR og undersøkelse mens hun fikk lett narkose, etterfulgt av samtale med legen.

Vi dro hjemmefra meg ved 7 tiden, for å ha god tid ettersom hun skulle ta blodprøver før hun skulle opp på avdelingen. Mens Bestisen var til undersøkelse, satt kusinen og jeg nede i 1 etasje og skravlet og strikket. Selv om det ble mange timer så syntes jeg at tiden gikk ganske fort.

Radiumhospitalet

Kusinen og jeg var med inn til samtalen hos legen, og han hadde virkelig gode nyheter. Svultsen hadde nå krøpet så mye at de følte seg komfortable til å operere den ut. Dette var en gledens dag, og noe Bestisen har ventet på. Operasjonen kommer til å bli om ca 4 uker, og hun må vente så lenge for at cellegiften hun har i kroppen skal forsvinne ut.

Jeg er virkelig glad på hennes vegne :o))

Det blir bare en kort tur innom bloggen i dag, for øyelokkene er veldig trange nå i kveld. Jeg var oppe kl 5 i dag, så det blir nok ikke så lenge før jeg tar kvelden.

#langdag #radiumhospitalet #undersøkelse #mr #narkose #svults #cellegift #operasjon #godenyheter #høst #september #tirsdag #blogg

8 kommentarer
    1. Det var gode nyheter! Ønsker henne masse lykke til med operasjonen! God natt til deg, – godt å legge seg litt tidlig når man har vært så tidlig oppe. :o)

    2. Hanne Beate: Jeg skal videreføre lykkønskningene til henne. Dette var den beste nyheten hun kunne ha fått :o)) Det ble nesten crashlanding i sengen i går kveld, og jeg sovnet med en gang :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg