Utvilt og i form

Det er utrolig hvor mye en god natt søvn har å si for kroppen og hodet. I går var jeg så trøtt og sliten etter en lang dag på sykehuset, at jeg klarte nesten ikke å holde øynene åpne når klokken nærmet seg 20:00. Skal jeg være helt ærlig så klarte jeg ikke å holde de åpne, for opptil flere ganger sovnet jeg med PC’n i fanget… Til slutt var det bare å kaste inn håndkle, og stupe opp i sengen.

Ettersom klokken ikke var så mange, tenkte jeg at jeg kunne ligge å se litt på tv innen jeg slo av lysert, hehehehe…. Jeg husker ikke hva jeg hadde ment å se, men jeg så det aldri. Våknet med fjernkontrollen ved siden av meg når klokken ringte til morran i dag. Jeg har i alle fall sovet utrolig godt i natt, og da jeg sto opp følte jeg meg både utvilt og i relativt god form :o))
 

Birches in autumn
Licensed from: Givaga / yayimages.com

Da jeg hastet av sted til t-banen var det ganske grått, så jeg slang paraplyen i sekken for sikkerhet skyld. Om jeg får bruk for den innen jeg skal hjem igjen, er ikke godt å si. Akkurat nå skinner i alle fall solen, og jeg krysser fingrene for at det fortsetter utover dagen og ettermiddagen.

Hadde det ikke vært deilig om høsten fortsetter sånn, med fint vær altså?

#sove #sovetgodt #utvilt #iform #overskyet #sol #vær #høst #september #onsdag #blogg

17 kommentarer
    1. Så deilig å føle seg uthvilt 😀 Jeg har faktisk lagt meg alt i fra kl. 20.00- 21.00, med noe få unntak da jeg har tvunget meg selv til å være våken til 22.00, nesten hver dag siden jeg begynte å jobbe etter ferien. Helt utslitt og langt i fra uthvilt om morgenen likevel, siden jeg sover så dårlig 🙂 Men litt mer uthvilt enn jeg var tidligere likevel, så det er likevel bra 😀

    2. Elevele: Hadde det ikke vært for at jeg var sÃ¥ stuptrøtt, pga at jeg var oppe sÃ¥ tidlig i gÃ¥r, sÃ¥ tror jeg ikke at jeg hadde klart Ã¥ komme meg i seng sÃ¥ tidlig. Jeg er ram til Ã¥ strekke strikken langt utover i de sene nattetimene… Det var nÃ¥ i alle fall veldig godt Ã¥ fÃ¥ sove lenge og godt i natt :o))

    3. Ja jeg kunne ønske at høsten bare kunne vært slik. Mye bedre enn bare regn, regn og atter regn. Men nÃ¥ er det meldt litt fint vær utover denne uken… typisk nÃ¥r jeg skal ha arbeidshelg hehe. Godt at du er uthvilt 😉

    4. God søvn er gull verdt 🙂 I dag ble det nydelig vær en stund.. sola varma faktisk :)) Så det var positive beskjeder venninna de fikk.. ikke noe er bedre enn det.. Ønsker deg en fin kveld :))

    5. er en trøtt er det bare å finne senga ja ,da trenger kroppen kvile :)) det hadde vært deilig med solskinn ja ,nå har ikke vi hatt så ille vær hos oss,så det gjennstår å se hva som kommer i dagene som kjem

    6. Du trengte nok søvn da..og godt Ã¥ sove ut..ja tenk om vi kunne hatt mange sÃ¥nne flotte dager som i dag…DET hadde vært noe det..Ha en god kveld!

    7. Tone V. Vinningland: Jeg trengte nok å få sove ut nå, for det blir litt få timer søvn per natt på meg, nattugle som jeg er, hihihi!

      Det ser ut til at vi får mye sol nå ja, og de skal virkelig nytes :o))

    8. Ønsker alt godt for Bestisen. Deilig at det var gode nyheter derfra. Søvn er viktig bÃ¥de psykisk og fyssisk. Det trenger alle, søvn føles godt nÃ¥r man trenger det. Søster og jeg hadde en fin tur til Sørlandet i dag, dvs til et lite sted som heter Laget som ligger 12 km utenfor Risør. Har 2 onkler og tanter der sÃ¥ vi møtte de alle. Fant ut at jeg ikke hadde vært i huset til onkel siden 1980-tallet. Er meldt flott vær i noen dager nÃ¥, sÃ¥ da blir det nye skogsturer. NÃ¥ blir det kveldsmat før puta er her. Ha en fin aften…

    9. annebe: Når jeg får for lite søvn, kjennes det nesten ut som om jeg skulle være fyllesyk. Det gjorde godt å sove igjennom hele natten. Ja Bestisen er virkelig fornøyd nå, endelig skal styggedommen ut :o)) Ha en fortsatt fin kveld.

    10. fruensvilje: Her i Oslo ble det etter hvert en veldig fin høstdag, selv om vi fikk en skur ut på ettermiddagen. Ser ut til å fortsette med finværet også :o)) Det var utrolig godt å sove igjennom hele natten, trengte nok det. Ha en fortsatt fin kveld.

    11. Helge: Jeg skal videreføre lykkeønskene, noe hun setter pris på :o)) Det gjorde virkelig godt med en god natt søvn, og at jeg trengte det er sikkert. Det er koselig med sånne familiebesøk, i sær hvis det er lenge siden sist. Ha en fin kveld du også :o))

    12. Helge: Jeg skal videreføre lykkeønskningene til henne, noe hun setter pris på :o)) At jeg trengte en god natt søvn var tydelig, og det gjorde godt :o)) Det er hyggelig med sånne familiebesøk, særlig når det er en stund siden .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg