Hva blir det for mat?

Det å vite hva man skal ha til middag hver dag er vanskelig. Jeg var flink ganske lenge, og satte opp en liste over hva jeg skulle ha hele uken hver søndag. Så sklir det ut igjen, og da har jeg en tendens til å gå for lette, og kanskje ikke de sunneste løsningene.

Jeg viste ikke hva jeg skulle ha i dag heller, og hvor lenge jeg sto å glodde inn i fryseren uten å finne noe som frister vet jeg ikke.

Til slutt fant jeg et glass med Dolmio i skapet, og det syntes jeg så såpass fristende ut at jeg bestemte meg for å ta det. Jeg har ikke noe særlig matlyst om dagen, men dette var faktisk veldig godt 😊

Hvordan er der med deg, syntes du det er vanskelig å finne på noe spennende å spise hver dag?

#mat #middag #matlyst #fristende #dolmio #høst #september #torsdag #blogg

14 kommentarer
    1. Ja, det blir som regel til at jeg ikke finner ut av det før jeg står foran kjøleskapet, – hadde vært lurt og lagt opp en ukeplan og handlet inn det man trengte. Når man ikke planlegger må man bare ta av det man har på lager. Det har lett for å bli pølser i en eller annen variant, gryterett, lasagne, taco. Lapskausblanding med oppskjærte grillpølser og litt buljong i er godt og lettvint.

    2. Det kan jeg skrive under på er drit vanskelig! Og med tre unger som har en innskrumpa meny er det helt forferdelig å finne middag. Haha

    3. åja jeg spekulerer hver uke på hva jeg skal ha til middag,er jeg helt tom spør jeg mannen hva han vil ha :)) og svaret er det samme hver gang,fiskekaker hi hi .
      Dolmio,kjøttdeig og spaghetti er kjempegodt,faktisk var det søndagsmiddag hos oss da jeg var jentunge

    4. Ja..det er super slitsomt å finne på noe…er så lei..og får lite hjelp av gubben..samme for meg sier han..vi kan bare ta brød sier han..men DET liker ikke jeg så godt..må ha middag liksom..

    5. Hanne Beate: Jeg syntes det er verst når jeg ikke har noe i kjøleskapet, og alt av spiselige ting ting ligger i fryseren. Det er da jeg tyr til lette løsninger, hihi. Må nok bli bedre på å planlegge tenker jeg :o))

    6. fruensvilje: Med fiskekaker kan man aldri gå feil, det er jo så godt :o)) Jeg husker også at vi hadde Dolmio da jeg var tenåring, men da på lørdagskvelden. Det var liksom litt stas det.

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg stortrives med å bo alene, men akkurat når jeg skal finne på noe å spise, da skulle jeg ønske jeg hadde noen sparre med. Det hender nok at jeg tar en skive eller to med brød i stedet for middag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg