Vi hjelper hverandre 😊

Det er ikke så greit når formen svikter, og det er så mye man skulle ha gjort men ikke orker. Da er det greit å ha venner og familie som stiller opp. Nå var det ikke meg det gjelder denne gangen, men Bestisen!

Hun har vært ekstra sliten etter siste cellegift, og da er det jo sånn at kreftene ikke strekker til alt hun skulle ha gjort.

Som meg pleier hun å skifte gardiner og duker når høsten kommer. Da er det fargene oransje og brunt som dominerer. Nå har hun ikke orket å gjøre det, og da bestemte kusinen og jeg at vi skulle komme å hjelpe henne med det.

Først dro jeg opp til kusinen og lempet en stor overmadrass hun skulle kaste inn i min bil, og så dro vi sammen til Bestisen. Samtidig som vi kom til henne dukket også niesen hennes også opp.

Bestisen hadde kjøpt ny seng for noen uker siden, og den gamle sto ute på balkongen. Kusinen, niesen og jeg fikk sengen ned i garasjen og inn i bilen min. Så kjørte niesen og jeg bort til gjenvinningsanlegget og fikk kastet det.

Da vi kom tilbake var kusinen i full sving med å pusse vinduer i stuen. Når hun var ferdig hang vi opp gardinene og ryddet på plass blomster ol.

Når alt var ferdig satte vi oss rundt kjøkkenbordet og spiste en veldig god lunch, mens praten og latteren satt løst 😊

#pynte #stasje #gardiner #kaste #hjelpe #gjenvinningstasjon #lunch #venner #familie #høst #september #fredag #blogg

16 kommentarer
    1. Så koselig..og ja..godt å ha gode venner som stiller opp! Det betyr nok enormt mye for bestissen! ha en god søndag!

    2. Det er fint Ã¥ kunne hjelpe til og samtidig spise og prate sammen, – jeg synes det er vel sÃ¥ trivelig som kun Ã¥ komme pÃ¥ besøk ellers. Ønsker henne fortsatt god bedring! HÃ¥per du har en fin søndag, – her er det litt skyet, med sol innimellom.

    3. Bra at man kan hjelpe hverandre. På fredag var min søster, svoger, en nevø og jeg hos mine foreldre. Vi klippet ned hekken og det var mye jobb. Det tok 6 timer og 3 lass ble kjørt til en miljøstasjon. Det var mye jobb men vi ble ferdig og det var opphold hele tiden. Hadde 1 kaffepause med vaffler men helt til slutt ble det pizza, komper og mye mere mat. Dagen etter lørdag da klipte jeg plen i over 2 timer, først hos ei tante så hos mor og far. Så vi hjelper til hvis det er behov for det. Ha en fin kveld.

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg vet at hun satte pris på dette, noe hun også sa flere ganger. Av og til er det greit å kunne stille opp på denne måten, og formen hennes er/var ikke helt på topp. Ha en god søndag du også :o))

    5. Victoria Larsen: Det går egentlig veldig bra med henne, men det tar tid å få 4 cellegiftkurer ut av kroppen. Blir etter hvert veldig sliten. Vi syntes at det var greit å hjelpe henne med dette :o))

    6. Mona Iren: Hun satte stor pris på at vi kom å hjalp henne med å høstpynte. Når formen ikke er god, er det ikke så lett å få gjort alt man ønsker å gjøre. Lunchen etterpå var kronen på verket, hvor vi satt å skravla om alt og ingenting :o))

    7. Hanne Beate: Ja dette ble en veldig hyggelig dag, hvor vi kunne gjøre Bestisen en tjeneste å ha en fin tid sammen. Jeg skal videreføre hilsenen din :o)) Jeg hentet fram husmorgenet mitt og bakte boller i dag, og ellers har det faktisk vært fint vær i dag så man kunne sitte ute på balkongen litt også :o))

    8. Helge: Vi hadde en fin dag sammen, med lunch og det kjentes godt å vite at vi hadde vært til stor hjelp :o)) Du har virkelig vært aktiv de siste dagene. Det er ikke lenge før jeg også må ut å gjøre noe tilsvarende i bedene mine, men venter nok litt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg