Røde dråper i vasken

Da jeg sto opp i dag morges kjente jeg at det var en liten hevelse, rundt den ene tanna mi i overmunnen. Jeg har som alltid dårlig tid om morningen når jeg skal noe, og jeg tenkte ikke så veldig mye over det. Ikke før jeg begynte å pusse tennene… Da begynte det å dryppe rødt ned i vasken, og ikke bare litt men ganske mye….

Det var skikkelig ekkelt, og jeg kikket på tannkjøttet for å se om jeg kunne se noe. Det kunne jeg ikke, og det var ikke vondt heller… Når jeg skylte munnen kom det ikke noe mer, så det var tydeligvis bare når jeg kom bort i det med tannbørsten. På lørdagen spiste jeg noen noen chillinøtter, og noen av dem var harde å skarpe. Jeg kan ha fått et lite snitt som jeg ikke merket eller som jeg kan se..
 
Dental Care

Licensed from: robeo / yayimages.com

Det har ikke blødd noe mer utover dagen og kvelden, så det blir jo interessant å se hva som skjer når jeg tar en runde med tannbørsten før jeg tar kvelden. Jeg får bare følge med, og forverrer det seg må jeg bare bestille time hos tannlegen så han får ta å se på det.

#tenner #hevelse #blødninger #tannpuss #ekkelt #ubehagelig #høst #september #mandag #blogg

12 kommentarer
    1. det hender seg rett som det er att det blør hos meg også når jeg pusser tenna,har ikke tenkt att det kan være annet enn litt betent mellom tannkjøtt,no skal eg til tannlegen torsdag så får iallefall jeg en sjekk hi hi

    2. fruensvilje: Jeg pleier jo aldri Ã¥ blø, sÃ¥ derfor syntes jeg det var litt ekkelt. Det har ikke blødd noe mer, men nÃ¥ skal jeg snart i gang med tannbørsten sÃ¥ fÃ¥r vi se. Jeg skal ikke til tannlegen før til vÃ¥ren, sÃ¥ hvis det ikke gir seg mÃ¥ jeg kanskje bestille en ny time… Krysser fingrene for a jeg slipper det ;o))

    3. Jeg blør ganske ofte jeg..men sÃ¥ er jeg ikke sÃ¥ snill med tennene mine..de fÃ¥r sjelden besøk av tannlegen..hihih..hÃ¥per det bare var noe som irriterte…ha en god ny dag!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Det ser ut til Ã¥ ha ordnet seg igjen… Ingen blødninger i gÃ¥r kveld eller i dag, og hevelsen jeg kjente ved tannen er borte. Bare litt sÃ¥rt der ;o)) NÃ¥ mÃ¥ jeg komme med pekefingeren altsÃ¥…, du burde nok besøke tannlegen i alle fall en gang i Ã¥ret ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg