Oppdatering: munnen er fornøyd igjen

I går fortalte jeg om det lille blodbadet i munnen min når jeg pusset tennene på morningen, noe som virkelig satte et støkk i meg ettersom jeg aldri blør fra tannkjøttet. Jeg var jo veldig spent på hvordan det ville gå når jeg skulle gyve løs med tannbørsten på kvelden. Til min store lettelse så kom det ikke en dråpe rødt under tannpussen… Jeg passet meg nøye for ikke å skure for hardt i redsel for at det skulle starte opp igjen.

Til morran i dag gikk det også helt fint :o)) Hevelsen jeg kjente ved den ene tannen har gått ned, men det er fortsatt litt sårt og ømt der…. Allikevel er det heldigvis en stor forbedring :o))

#oppdatering #munn #tenner #blødninger #bedre #helse #høst #september #tirsdag #blogg

10 kommentarer
    1. SÃ¥ bra…det virker som du er flink til Ã¥ ta vare pÃ¥ tennene…har ofte blod fra tannkjøttet jeg…uten at jeg tenker pÃ¥ Ã¥ mÃ¥tte gjøre noe…tannlege skrekk!! hihih

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Det var en periode pÃ¥ 12 Ã¥r hvor jeg ikke gikk til tannlegen, men sÃ¥ fikk jeg betennelse i munnen som nesten tok livet av meg. Da mÃ¥tte jeg… Etter det har jeg gÃ¥tt hvert Ã¥r, og etter at de gamle fyllingene ble sjekket har jeg ikke hatt nye hull pÃ¥ flere Ã¥r. Ikke bare er det jeg som smiiiiiler, nei for det gjør bankkontoen min ogsÃ¥, hihihi!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg