Endelig fikk jeg tak i en…..

Jeg har ganske lenge gått å sett etter en ny jeans jakke, men ikke en sånn kort en.. Med en bakende så stor som ei låvedør, er det ikke alltid like pent med en kort jakke. Den jeg har brukt den siste året har vært litt vel kort, så jeg føler alltid at jeg må ha en lang genser eller skjorte under…

I forrige uke kom jeg over en lang sort jeans jakke, som var akkurat så lang som jeg vill ha den. Den dekker fint låvedøra mi, så nå slipper å bruke lange gensere for å dekke den, hihi!!

Jeg har ikke noe heldekkende speil i heimen, så det jeg har i entreen får duge… Du får i det minste et lite innblikk i hvordan den ser ut. Hihi, du får jammen også se at jeg burde ha pusset speilet mitt 😆 Den er veldig behagelig på, noe som dels skyldes stoffet men også at det er en del strech i det 😊

#shopping #klær #antrekk #jeans #jeansjakke #jakke #behagelig #klær #mandag #blogg

20 kommentarer

Siste innlegg