Både trist og fint på samme gang

I forrige uke ble jeg fortalte at en nabo jeg har kjent i mange år hadde gått bort, etter en lang kamp mot kreften. Hun var en flott, hyggelig, morsom, interessant og helt herlig dame å snakke med. Det var en stund siden jeg har snakket med henne pga sykdommen. Det var utrolig trist å høre at hun ikke var mer.

På formiddagen i går var jeg i begravelsen hennes sammen med flere andre naboer, venner og familie. Den ble holdt i Søndre Skøyen Kapell. Det var selvfølgelig veldig trist, og tårene lurte i øyekroken hele tiden. Allikevel ble det en fin og verdig avslutning for en fantastisk flott dame.

Når jeg kom hjem igjen følte jeg meg helt tom innvendig, og ganske emosjonell… Derfor ringte jeg til Bestisen for å høre hvilke planer hun hadde for dagen. Hun hadde tenkt seg ut på tur sammen med kusinen, og da jeg ikke følte for å sitte hjemme alene spurte jeg om jeg kunne bli med dem. Det var ikke noe i veien for at jeg kunne det :o))

Turen kommer i et eget innlegg ;o))

#begravelse #trist #fint #verdig #søndreskøyenkapell #avslutning #emosjonell #onsdag #blogg

11 kommentarer

Siste innlegg