Ruskevær D-lux

Da alarmen gikk av, sånn før hanan gol, ble jeg liggende et par minutter å høre på regnet som trommet og dasket mot ruten. Det var ganske tydelig at det også blåste ganske kraftig i tillegg til regnet…. Det var bekmørkt ute, og jeg må innrømme at jeg hadde mest lyst til å bli i sengen. Det kunne jeg ikke, for i dag var det første dag tilbake i full jobb etter sykemeldingen.

Jeg hadde ikke lyst til å bli våt, så jeg fant den største paraplyen jeg hadde. En diger parasoll av en paraply fra Royal Canin, som jeg fikk da jeg handlet kattemat tidligere i år. Jeg hadde ikke brukte den før, og var nok ikke helt klar over hvor stor den egentlig var… Hihi, jeg måtte virkelig passe meg når jeg kom ned til byen, sånn at jeg ikke gikk ned andre som også hastet til jobb.

Torrential Rain at Canary Wharf
Licensed from: phil_bird / yayimages.com

Det blåste så fælt at jeg måtte tviholde på paraplyen for ikke å lette fra bakken, for det føltes nesten at jeg skulle det et par ganger :o)) Jeg kom meg heldigvis på jobb uten å bli alt for våt…

Ha en strålende dag alle sammen :o))

#regn #vind #vått #mørk #paraply #blogg

18 kommentarer

Siste innlegg