Pakke fra Wish

Noen ganger må man vente i evigheter på det man bestiller, mens andre ganger kommer det lenge før datoen leverandøren har satt.

Jeg har jo som jeg har fortalt før bestilt en del fra Wish, og har jo stadig noen små bestillinger inne. Jeg er i grunnen veldig fornøyd med det jeg får derfra, men jeg er jo så utålmodig å klarer nesten ikke å vente… Ventetiden er ulidelig, hihi 😳

I går kom dette søte smykke, som jeg bestilte for noen uker siden. Det er ikke noe ekte ved noe av det, men det er ikke alltid så viktig for meg. Jeg likte det da jeg så det på bilde, og likte det fortsatt da jeg åpnet pakken i går.

Stenene ser nesten røde ut på bildet, men de er faktisk rosa, hva ellers 😊 Er jo veldig glad i rosa jeg vettu!

#smykke #rose #uekte #stener #anheng #bestilling #blogg

22 kommentarer

Siste innlegg