Fram med boblejakka..

I dag var jeg veldig glad for at jeg ikke hadde dratt vinterjakkene opp på loftet før sommeren, som jeg egentlig hadde planlagt å gjøre… Gradestokken viste så vidt + 2C da jeg sto opp, og litt mer i det jeg hastet ut av døren. På denne kjølige dagen klarte jeg å forsove meg, men etter å ha stresset rundt som en virvelvind en stund klarte jeg å hente inn tapt tid, puh!

Det var godt å ha på boblejakken i dag, for det var kjølig ute… Jeg har lett for å fryse pga av kroniske betennelser i kroppen, og da er det viktig at jeg holder meg varm.

October Morning Frost
Licensed from: brm1949 / yayimages.com

Noen bekjente som bor litt utenfor Oslo måtte jammen fram med is-skrapen til morgenen, men det slapp jeg siden min bil står i garasjen. Jeg kjører fortsatt ned til t-banen, men når det blir kuldegrader ser jeg ikke noe poeng i å dra ut bilen. Da har den det bedre inne i garasjen, og så får madammen bruke bena i stedet ;o))

I dag skjer det, Bestisen skal endelig får operert ut svultsen. Hun fikk vite i går at hun var no 2, men akkurat når hun skal inn vet hun ikke enda. Sjekket nettopp med henne, og hun ligger i sengen å venter. Iflg det hun sa hadde legen sagt at de kom til å gå for kikkhullskirurgi, noe som betyr at hun vil komme seg igjen raskere enn hvis de hadde valgt åpen kirurgi. Å det er jo veldig positivt ;o))

Oslo bader i sol i dag, og selv om det var litt kjølig på morgenen er det en fantastisk dag ute ;o))

#kjølig #kaldt #fryser #boblejakke #vinterjakke #operasjon #radiumhospitalet #svults #blogg

10 kommentarer
    1. vinterjakken må nok på nå ja,og minusgradene nermer seg sånn er det,men jammen godt det ikke øsepøser regn også da :)) håper alt går bra med bestisen din i dag

    2. Lykke til for bestisen og hÃ¥per alt gÃ¥r bra! ja..jeg har tatt frem stilongs og varmetrøye…gidder ikke fryse…da fÃ¥r jeg heller svette..det gjør jeg jo uansett…sÃ¥ godt Ã¥ fÃ¥ noe varmt pÃ¥ lÃ¥r og rumpe ogsÃ¥….brrr…begynner Ã¥ gÃ¥ sakte men sikkert mot kaldere tider ja…ha en god kveld!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei fryse vil vi ikke, og jeg har allerede satt på varmen inne på kvelden. Leiligheten min er trekkfull, så det blir fort kaldt inne når gradene synker ute.

      Jeg har ikke hørt noe fra Bestisen enda, så jeg vet ikke hvordan det har gått. Avtalen var at hun sender en melding eller ringer når hun har kommet seg såpass at hun orker ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg