Dette hører jeg pÃ¥ akkurat nÃ¥…

Når det gjelder musikk så er jeg nok en person som liker alt…, og da mener jeg alt også. Hva jeg lytter på kommer litt ann på i hvilket humør jeg er i akkurat der og da.

Akkurat nå følte jeg for noe rolig og behagelig… Det finnes ingen som kan få meg helt avslappet og harmonisk som Medwyn Goodall, og derfor falt valget på ham og albumet Stepping Stones – the Very Best of… De ble utgitt nå i 2017, og er en fin blanding av ting har har produsert. Å bare for å ha sagt det, mannen har produsert veldig mye vakker musikk.

Sjekk ut albumet på Spotify hvis du føler for avslappende og behagelig musikk ;o))

#musikk #harmoni #stemning #medwyngoodall #blogg

8 kommentarer
    1. Jeg liker også mye forskjellig musikk..kommer an på låten og anledningen.. Skal sjekke den her senere.. for jeg kom ikke inn på noen link på innlegget her :)) Ha en fin kveld <3

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Her går det i musikk hele dagen, både radio og Spotify. Jeg tror jeg kan si det så sterkt at jeg ikke kan eksistere uten musikk ;o))

    3. Takk for tips. Eter at radioen forsvant i bilen min, det er der jeg pleier mest Ã¥ høre musikk…, sÃ¥ har jeg begynt Ã¥ spille cd igjen….:)

    4. Anonym: Bare hyggelig ;o)) NÃ¥ vet jeg ikke hva slags bilradio du har, men hvis du kan bruke Bluetooth kan du jo streame igjennom mobiltelefonen. Jeg begynte med det da FM’n forsvant :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg