Nå ble jeg sendt på gangen!

I dag er jeg med Bestisen til Akershus Universitetssykehus, for cellegiftskur no 5. Hun skulle møte kl 7:30 for å ta blodprøve, så denne damen måtte opp grytidlig i dag 😴

Det var allerede lang kø til blodprøvetaking da vi kom, så det ble litt ventetid. Vi skravler jo i vei vi så tiden gikk ganske fort den.

De har strenge regler inne på avdelingen, når de har en person inne til førstegangs kur. Da må pårørende ut av rommet når kuren starter. Derfor er jeg sendt på gangen, og sitter på Narvesen og nyter en rykende varm kopp kaffe.

Bestisen trodde at hun bare skulle ha 2 behandlinger til, men de ville at hun skulle ha 3. Så da blir hun ikke ferdig før i begynnelsen av desember med siste kuren.

Tidligere på morningen var det blå himmel og antydning til sol, men nå har det skyet over. Det blåser en ganske skarp og kald vind, så det er behov for litt varme klær når man skal være ute.

Nå er snart forvisningen over, og jeg kan gå inn igjen 🤓

#sykehus #akershus #universitetssykehus #ahus #cellegift #blogg

12 kommentarer
    1. Håper det går bra med henne. Dret må være strenge regler på slike ting. Så jeg skjønner de godt. I helga har jeg tatt det med ro, fikk vondt i ryggen fredag så dermed var bare og ta det med ro. Fikk jo gjort litt, oppvask og vasking av tøy, men det er slikt som går over? Jeg må gå mere og mere, gå i trapper så er snart alt bra igjen.

    2. Fint at du er med som støtte.. selv om du ikke fikk bli med inn.. Godt det gikk ann å få seg en kaffekopp da.. siden du måtte så tidlig opp å greier.. Ønsker deg en fin dag videre <3

    3. annebe: Det er ikke noe hyggelig å dra alene til behandling, så det er fint å kunne stille opp. Jeg var bare ute i 45 min, så resten av tiden satt vi å skravla ?? Jeg har fei i morgen også, og da skal jeg virkelig sove lenge. Ha en fortsatt fin mandag ??

    4. frodith: Jeg prøver så godt jeg kan ?? Det blir langtekkelig å være der fra 07:30 til 15:30 alene, så det er fint å kunne hjelpe til med å få tiden til å gå ??

    5. Søtmonsen ): Jeg prøver så godt jeg kan ?? Jo da jeg fikk være inne på rommet, men jeg måtte ut i i 45 min mens de satte i gang cellegiften. Det pleier å være sånn nå de har ny pasienter som skal ha behandling.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg