Hviledag…

Etter en lang dag på AHUS i går, trengte jeg virkelig å sove lenge i dag… Nå blir det jo sjelden sånn som jeg bestemmer, hihi, nei da jeg våknet litt før 8 i dag jeg. Lys våken, og ikke en sjanse til å sove noe mer. Så da sto jeg like godt opp, ryddet litt og ordnet med morgenstellet til kattene, og laget meg en god frokost. Sistnevnte er ikke noe jeg rekker hver dag…

Jeg har en feriedag i dag også, og det er derfor jeg kan ha en hviledag i dag.

Heavy Rain

Licensed from: HomeStead Digital / yayimages.com

Ute er det en grå og regntung dag, og det er egentlig veldig deilig å kunne tilbringe den inne i varmen. Varmeovnene står på, sånn at det er lunt og godt. Vinja ligger rett ut på senga mi og sover, mens Ronja ligger på det lodne skinnet på gulvet. Det er ikke noe jeg trenger i butikken, så jeg skal bare nyte dagen inne å se film på Viaplay…

#hviledag #regn #grått #katter #sliten #feriedag #blogg

6 kommentarer
    1. Deilig med en fridag uten gjøre mÃ¥l..jeg tenkte jeg skulle gjøre litt hjemme etter en kort tur med hundene..men akk..kroppen orker ikke..sÃ¥ blir en slapp av dag her ogsÃ¥…Viktig Ã¥ lytte til kroppen! ha en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Det har du helt rett i, er ikke kroppen i form er det best å la den få hvile litt ;o)) Jeg har sittet å sett på film i og tv-serier i dag ;o)) Ha en fortsatt dag ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg