Pakke i posten

I disse dager går jeg nesten å venter på pakker hver dag, hihi, og i dag kom det en ny en… Denne gangen var det kjørehanskene mine som kom ;o)) Jeg har ønsket meg et par lenge nå, helt siden de gamle jeg fikk av faren min gikk i stykker.

For litt over en uke siden snoket jeg rundt på Wish, og da fant jeg akkurat det jeg så etter til en veldig gunstig pris. Mye av det man kjøper hos Wish er ikke ekte vare, men disse er ekte skinn og veldig behagelig å ha på seg. Nå bruker jeg de ikke bare når jeg kjører bil, men ellers også. Jeg liker ikke å dekke til fingertuppene mine, bare når det er ekstremt kaldt, og da er disse her helt perfekte. Det er av samme grunn jeg kun bruker pulsvanter 💖

Vanter/votter eller pulsvanter, hva foretrekker du?

#shopping #kjøpe #kjørehansker #pulsvanter #blogg

20 kommentarer

Siste innlegg