Var det deg Frodith?

Jeg føyk igjennom rulledøra på Oslo City, og i hodet mitt hadde jeg bare en tanke. Det var at jeg skulle rekke t banen, som snart skulle gå. Klokka var omtrent 16:50 ish!

Plutselig syntes jeg at jeg så et kjent ansikt, men var ikke helt sikker. Var det Frodith som hastet ut igjennom den samme døra? Jeg stoppet nesten opp da jeg kastet et blikk bakover, men så skulle jeg jo ha denne t banen da….

Det var deg, var det ikke Frodith?

#spørsmål #usikker #frodith #påveghjem #blogg

12 kommentarer
    1. He-he, det kan det godt ha vært 🙂 Jeg var på vei hjem gjennom der, på den tida. Hvis du ser meg igjen en gang, må du gi deg til kjenne. Jeg ser såpass dårlig at om jeg ikke er OBS, altså SKAL møte folk, og leter etter dem, så legger jeg ikke merke til sånt. Jeg har vært på Platekompaniet i dag etter jobb, og så var det full fart hjem for å dusje og pakke til Spa. Drar først til mamsen i morgen og så spa på lørdag. Nordby here i come 😀 Rop ut Frodith da, hvis du ser meg igjen <3 klem

    2. Åh, da skulle du ha tatt kontakt! Sjansen for å treffe på noen sånn i Oslo er jo minimal, men kanskje dere kan treffes en annen gang. :o)

    3. frodith: Jeg hadde nok kommet til å rope ut, hvis det ikke var for at vi var i vær vår hull i svingdøra. Tviler på om du hadde hørt meg, men ser jeg deg en annen gang skal jeg rope og vifte med armene, hihi! Kos deg på spa ;o))

    4. Hanne Beate: Ja det var jo henne, og hadde jeg ikke hatt så dårlig tid ville jeg ha løpt ut og etter henne. Det kan jo hende våre veier møtes en annen gang vettu ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg