SÄnn har det gÄtt etter at jeg tryna

For snart 14 dager siden tryna jeg rett og slett da jeg var pÄ gravlund for Ä tenne lys. I fallet ramlet jeg oppÄ en fakkelholder, og fikk et megastort blÄmerke pÄ det hÞyre lÄret. Jeg slo ogsÄ kneet pÄ samme benet, men det dukket ikke opp noe blÄmerke de fÞrste dagene
 SÄ kom de, og store ble de ogsÄ..

Muskler og sener har heller ikke vÊrt spesielt i godlune, sÄ det har vÊrt ganske smertefult Ä sette seg og reise seg igjen. Verst var det Ä komme inn og ut av bilen min
 Jeg har heldigvis blitt mye bedre, men helt bra er jeg fortsatt ikke. Det tar nok en liten stund til innen alt har rettet pÄ seg igjen.

BlĂ„merket pĂ„ lĂ„ret ser ikke sĂ„ ille ut lenger, og mye av de blĂ„ omrĂ„dene har nĂ„ blitt gule. Den harde klumpen under blĂ„merket har ogsĂ„ minsket, men det er fortsatt sĂ„rt. Jeg merker det spesielt nĂ„r kattene kommer Ă„ vil ligge i fanget mitt, og nĂ„r de trĂ„kker rundt en evighet pĂ„ lĂ„ret fĂžr de finner den perfekte plassen Ă„ ligge Ă„ kose, da iiiler det til
!!

Disse to bildene viser de nye blÄmerkene jeg har fÄtt, og de sitter pÄ hver sin side av kneskÄlen. De kom jo senere sÄ de er fortsatt ganske mÞrke enda.

Alle disse vondtene og plagene gjÞr at det ikke er sÄ lett Ä trene som jeg skal hos manuellterapeuten, og jeg gleder meg virkelig til kroppen begynner Ä fungere som den skal igjen. NÄr man til daglig kun har et ben som fungerer som det skal, blir det ganske slitsom nÄr det er akkurat det som blir skadet. Jeg var sÄ fornÞyd, for treningen min begynte virkelig Ä fungere sÄnn at muskler og sener ble mykere. NÄ fÞler jeg at jeg har blitt satt tilbake flere mÄneder, sukk!

Jeg fÞlte at jeg mÄtte sutre litt, for jeg synes nemlig litt synd pÄ meg selv
, for det hender jeg gjÞr det innimellom!

#helse #vondter #skader #blÄmerker #ben #lÄr #kne #trene #Þvelser #blogg

12 kommentarer
    1. Ser ikke noe godt ut, slikt tar tid. HĂ„per du ikke faller mere denne vintern, men alle kan vĂŠre uheldig. God bedring. Ha en fin dag.

    2. Helge: Tusen takk ;o)) Nei, nÄ hÄper jeg virkelig at jeg klarer Ä holde meg pÄ bena, og for Ä sikre meg kommer jeg alltid til Ä ha med meg broddene ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg