Da var jula snart her…

Det er vist en god stund siden jeg har vært på bloggen nå…! Har hatt masse å gjøre de siste ukene, ting som skulle være ferdig til jul eller så har jeg vært på juletilstelninger og konserter…

I dag har støvsugeren og skurefilla fått slengt seg rundt noen omganger… Badet trengte en grundig omgang, fra gulv til tak (nesten) og det er noe av det verste rommet jeg tar. Det er trangt å lite, så det er ikke så lett å komme til alle steder. Det er nærmest en treningsøkt å ta badet, og jeg kan med hånden på hjertet  si jeg merket det på kroppen etterpå.

Juletreet ble montert og pyntet på mandagen, og i dag kom gavene under treet. Det syntes Ronja er gøy, for hun elsker å spise på pakkebåndet. Jeg måtte til slutt snu alle pakkene sånn alt det løse båndet kom inn. Ikke bra hvis hun får det ned i mage og tarmene sine…

Tidligere i dag laget jeg Delfia-kake, noe som jeg bare MÅ ha til jul. Det er jo en veldig mektig konfektkake, men mmmm så godt det smaker til en kopp kaffe ;o)) Prøvesmakte litt på røren, og den smakte veldig godt så jeg regner med at kaken blir det. Den ble ikke så høy denne gangen, og jeg misstenker at jeg brukte en annen oppskrift i fjor…

Forrige dagen prøvde jeg meg for første gang på kromkaker, men det krever et eget blogginnlegg, hihihi ;o))

#jul #julefeiring #vaske #skure #juletre #julegaver #katt #delfiakake #bake #kromkaker #blogg

6 kommentarer
    1. Toini: NÃ¥ er skuldrene i normalnivÃ¥, men de var litt høye da jeg brÃ¥vÃ¥knet i natt og kom pÃ¥ at jeg hadde glemt Ã¥ henge ut kransen pÃ¥ døra, hihi!! Egentlig ikke noe stress, men du vet hvordan det er… Jeg gikk ikke ut Ã¥ hang den ut da, men nÃ¥ er den pÃ¥ plass ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg