Man glemmer alltid noe

I syntes jeg i grunnen at jeg hadde god kontroll på julehandelen, og mente selv at jeg ikke hadde glemt noen ting. Når det gjaldt de tingene man putter i munnen hadde jeg i alle fall full kontroll på. Men det var andre ting jeg hadde ment å kjøpe, som aldri ble kjøpt inn…

Akkurat det fant jeg ut av da julaften kom, og jeg skulle tenne lys i lysglassene mine.. Da hadde jeg under en eske med røde t-lys igjen, men tenkte at OK da får jeg bruke hvite da når det ikke er mer igjen av de røde. Hehe, hadde jeg bare hatt en eske med hvite t-lys så hadde det jo vært greit, men det hadde jeg jo ikke. Jeg hadde mange esker med lys, men de var lyse grønne og gule. Akkurat det passet ikke til jul…

I lunchen i dag stakk jeg opp til Nille på Gunerius, for å se om de hadde noen røde t-lys igjen. De hadde faktisk en god del igjen, og det var salg så jeg kjøpte 3 esker med røde og en med hvite. Nå har jeg så det holder til det som er igjen av jula.

Mange er litt engstelig for å bruke disse t-lysene i plastbeger, men jeg bruker ikke noe annet. Jeg har faktisk ikke brukt noe annet på mange år, uten at det har oppstått noen farlig situasjoner. Når det er sagt, så ville jeg vel ikke ha satt dem i en oppsats med brennbart materiale. Jeg bruker mine kun i lysglass.

#tlys #lys #lysglass #røde #hvite #mangel #jul #blogg

6 kommentarer
    1. Ja det er lett Ã¥ glemme noe i jula…og telys er noe jeg alltid har ogsÃ¥…og hadde nok ikke tenkt over Ã¥ sjekke…hihih..men det gÃ¥r jo slutt pÃ¥ de ogsÃ¥…SÃ¥ bra du fikk tak i ..Ha en god ny dag!

    2. Toini: Jeg elsker Ã¥ tenne lys i lysglass og lykter, noe som skaper sÃ¥ trivelig stemning. MÃ¥ bare passe litt pÃ¥ det som stÃ¥r pÃ¥ bordet, sÃ¥ ikke Vinja legger halen sin over flammen… Har gjort det et par ganger, og det lukter ikke godt. (hun tok ingen skade) Ha en fin dag du ogsÃ¥.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg