Hobbykvelden er over for denne gangen

Vi avsluttet litt tidligere enn vi pleier, Bestisen og jeg, når vi har hobbykveld.. Det var ene og alene for at det var ting som må være klar til i morgen, og de gjør seg ikke selv ;o)) 

Jeg hadde jo helt nye fargeblyanter som jeg skulle teste ut, og jeg er så fornøyd med dem. De var er litt hardere enn de jeg har brukt før, men ikke så harde at de ikke farger jevnt. Fargeutvalget er utrolig og man kan virkelig jobbe med skygger for å få fine effekter, hvis man ønsker. 

Jeg syntes at jeg var veldig nøye, og farget inn veldig jevnt… Ser jo nå når det blir forstørret at det ikke var så jevnt allikevel, men det er ikke noe stress for jeg har en liten sak som jeg kan bruke å jevne ut fargene med.

Vi satt å jobbet i ca 5 timer jevnt med et lite avbrekk hvor vi spiste middag, men det er allikevel ganske mye jobb igjen på tegningen. Jeg liker godt når en tegning er detaljert, og det er mye å gjøre med dem. Nå er ikke så flink som mange andre til å sette sammen fargene, men jeg er stort sett fornøyd med mine resultatet. Selvsagt skjer det jo at jeg velger feil farge et sted, og alt blir bare tull…

#hobby #farger #fargeblyanter #fargelegging #fargeleggingforvoksne #kreativitet #morsomt #blogg

14 kommentarer
    1. Nydelig! <3 Du er så flink til å sette sammen farger og farge innenfor strekene! :o) Det at de er litt hardere gjør kanskje at de ikke må kvesses så ofte, for det trengs sikkert fin spiss til de minste detaljene. Mulig jeg vurderer sånne til junior på 8 år, for han farger så hardt at spissen blir fort borte eller knekker.

    2. Kjempe fint! og syns fargesammensetningen ser kjempe bra ut…og vet du..alt gÃ¥r egentlig sammen nÃ¥..og man lager sin egen stil…sÃ¥ bare gøy Ã¥ gÃ¥ litt utenfor det vanlige…Kos deg med en ny dag, og den siste i dette Ã¥ret!

    3. Veldig fint. 🙂 Ser igrunnen litt gøy ut det der … jeg elska slikt da jeg var barn, og var ekstremt perfeksjonist allerede da. Kanskje dette hadde vært noe for meg innimellom … Koselig Ã¥ ha en bestis Ã¥ gjøre slike ting sammen med. Det har jeg aldri hatt egentlig.

    4. Hanne Beate:Tusen takk ;o)) Det er så mange fine farger, så man kan virkelig leke seg med å blande og skyggelegge ;o)) Skal du bestille så bruk varianten med å bestille sammen med andre, da sparer du noen kroner.

    5. Toini: Tusen takk :o)) I begynnelsen var jeg veldig opptatt av å bruke de naturlige fargene tingene har/hadde, men etterhvert har jeg lekt meg veldig å brukt farger som i utgangspunktet ikke passer. Det er jo det som er så gøy ;o))

    6. Marit: Tusen takk ;o)) Jeg kan varmt anbefale dette som en hobby… Jeg slapper sÃ¥ av nÃ¥r jeg driver med fargelegging, og har jeg en dÃ¥rlig dag glemmer jeg det nÃ¥r jeg begynner. En fin mÃ¥te Ã¥ koble ut omverdenen.

    7. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk, hyggelig at du likte det ;o)) Håper du og dine og kattene får en fin Nyttårsaften. Her har jeg en katt som elsker fyrverkeri å sitter med store øyne å ser på, mens den andre ikke liker at det bråker og freser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg