En formiddag fra h……!!

I dag våknet jeg ganske tidlig, noe som ikke er så vanlig for meg på en lørdag… Hvis jeg ikke har planer da, noe jeg ikke hadde så tidlig. Jeg følte meg ikke bra i det hele tatt, og da tenker jeg ikke på følger etter treningen i går. Magen var ikke god, og jeg var kvalm å uggen…

Tenkte at hvis jeg prøvde å sove litt til ville det rett på seg, men å nei så heldig var jeg ikke… Etter en liten stund begynte en av veldig mange turer ut på badet, uten å være for detaljert så kom det både den ene og den andre veien 🤢

Sick

Licensed from: BDS / yayimages.com

Det har holdt på hele formiddagen, men etter hvert roet det seg sånn at jeg kunne slappe av litt… Jeg pakket meg inn i et par pledd for å få varmen, for jeg frøys så jeg hakket tenner. Om jeg har blitt smittet av noe, eller om det bare er kroppen som agerer ut for at jeg har gjort litt vel mye de siste dagene, se det vet jeg ikke. Kan være begge deler.

Kanskje det som er det verste med at dette kom AKKURAT i dag, er at nå når dette skrives skulle jeg ha sittet på Tavernan og spist middag med Anne og Brit. Deretter skulle vi i Folketeateret for å se Les Misrables, noe jeg har gått rundt å gledet meg til siden før jul. Det er til å grine av 😭 Anne spurte niesen sin Kine om hun ville overta billetten min, og det ville hun så da får jeg i det minste igjen pengene for den.

Så i stedet for en hyggelig kveld i Folketeateret, blir det en kveld godt innpakket i pledd foran tv-skjermen for meg 📺

#syk #uvel #dålig #trist #folketeateret #lesmisrables #tavernan #middag #hjemme #blogg

18 kommentarer
    1. Ser at det er noe som går i Oslo nå, og omgangssyke har lett for å smitte. Ergerlig at du skulle bli sånn i dag da!! Ønsker deg masse god bedring! <3

    2. Uff…så uheldig!! Både jeg og Bjørn hadde noen dager hvor vi var uggene..småkvalme og frøs..men det slo gudskjelov ikke ut i noe…phuuu….Hater å spy! Du må ha riktig god bedring og håper det går fort over…Ha en god kveld!

    3. Huff da 🙁 Kjedelig 🙁 Mange som har dette nå. Har jeg sluppet unna nå, så kan jeg fortsette å slippe unna dette svineriet. Det verste jeg vet er å spy!
      God bedring, og plei deg godt <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld, og ei fortsatt kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Kjipt at du skulle få det på en slik dag da du hadde andre for kvelden. Håper du er blitt bedre nå og at du sover godt til natta. Det er meldt kaldt utover i neste uke så jeg så på ei dynejakke i dag, fikk gavekort til jul og de skal gå til klær. Og ei sikkelig god dynejakke savner jeg. Ønsker deg god bedring.

    5. Cecilie kristiansen: Tusen takk :o)) Veldig kjipt dette her, og jeg snakket akkurat med bestisen, som var der, og forestillingen var helt fantastisk. Det gjør jo ikke saken bedre, uhu!!

    6. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk ?? Dette er vel den tiden på året, hvor akkurat dette går som en farsott her i landet. Nå er det verste over her, og jeg er for det meste bare slapp…

    7. Toini: Heldigvis så er det verste over for denne gangen, er bare så slapp og sliten ;o)) Jeg er ikke stor fan av oppkast selv heller, man blir så sliten av det. Magemusklene blir jo så støle, som om man skulle ha gjort en rekke situps… Noe jeg ikke gjør mye av, hihi!!

    8. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk ;o)) Nå har det heldigvis roet seg, men jeg er slapp og sliten. Så dagen i dag blir brukt til å hente seg igjen. Ha en fin søndag ;o))

    9. Helge: Tusen takk ;o)) Formen er heldigvis mye bedre i dag, men jeg er slapp og støl… Jeg sov heldigvis godt i natt, og det hjalp ;o)) Ja i dag må man virkelig kle seg hvis man skal ut. Selv skal holde meg inne i dag, men er det like kjølig i morgen blir det boblekåpen min ;o)) Ha en fortsatt fin søndag.

    10. maiken: Det verste er heldigvis over, men jeg er ganske slapp… Ja, dette er tiden hvor omgangsjuken florerer i mange hjem. Kanskje for at det også er på denne tiden av året vi er mest sammen ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg