Det blir da en pulsvarmer

Da var jeg i gang med nye pulsvarmere, og selv om jeg bruker strikke loomen min er det annerledes. Jeg har lært meg hvordan man strikker rett og vrang på den, men det er litt fiklete.

Til å begynne med gikk det veldig sakte, men etter hvert som jeg fikk taket på det gikk det raskere.

Vet nå ikke om jeg syntes den ble så fin, men øvelse gjør mester. Jeg prøvde en ny teknikk når jeg begynte å strikke rett, men det var ikke helt sånn jeg trodde det skulle bli.

Slik ser de ut på vrangen… Også der er de helt annerledes, men jeg liker den siden best 🤓 En ting er sikkert, de er ordentlig varme og lune så hendene mine kommer ikke til å være kalde.

Alltid gøy å prøve noe nytt, selv om det ikke blir helt som man trodde det skulle bli!

#strikke #knitting #loom #håndarbeide #pulsvarmere #blogg

20 kommentarer

Siste innlegg