Da var det over….

I 10 år har Åge Sten Nilsen stått på scenen med The show must go on, men nå er det altså slutt. Selv har jeg vært å sett forestillingen 4 ganger, tror jeg at jeg ble enig med meg selv at det ble. Jeg har “digga” Queen helt siden jeg var tenåring, og så da dette showet ble satt opp første gangen var det en drøm.

På fredag var Bestisen og jeg i Lillestrøm Kulturhus for å se den siste forestillingen, som også var en ekstraforestilling, og jeg gledet meg noe helt vilt og hemningsløst. Jeg ble ikke skuffet, for Åge og resten av gjengen leverte på alle plan.  Denne gangen hadde de tatt med en del låter, som ikke akkurat er av de som blir spilt på radioen. Noen av dem kunne jeg faktisk ikke huske at jeg hadde hørt før, og de var fra starten av karrieren til Queen. 

Etter det jeg kunne se var det ikke en tom stol å se i salen, så forestillingen var nok utsolgt. På de andre showene jeg har vært, har det vært en mix av unge og litt eldre publikummere. Denne gangen var det nok flest av den eldre garden, og med det mener jeg fra min alder og oppover.

Det var lov å ha med seg drikke inn i salen, og en del valgte da å kjøpe øl. Enkelte ble nok litt ekstra happy, og tok litt av under showets gang. For de som var i følge var det kanskje ikke så gøy, men for oss som så på var det nok litt det, hihi!! Ofte er det jo sånn, at drikker man øl så må man jo også på toalettet ganske ofte, og da må jo alle reise seg… Heldigvis for oss satt alle i ro på vår rad under showet ;o))

#theshowmustgoon #show #musikk #forestilling #nytelse #musikkglede #ågestennilsen #lillestrøm #kulturhus #blogg

10 kommentarer
    1. Dyktig artist han der. Fikk fart på karrieren da han var med i MGP for x antall år siden.
      Har ikke sett showet men Queen skapte mange fine låter som passer fint til ÅSN.
      Liker ikke tanken å at man kan drikke under et slikt show. Folk flest kan jo styre seg men hørt om episoder der man må kaste ut folk – det er de som vil overta showet.
      Men flott at dere likte showet og musikken.

    2. Liker også Queen, men har ikke vært på noen av showene til Åge. Bare hørt han på tv og radio, og han har jo en fantastisk stemme da. Har vært på “We will rock you” i London da, tre ganger faktisk. Og det var litt av en opplevelse, alle gangene. Har du vært der? Hvis ikke burde du absolutt ta deg en tur sammen med bestisen.

    3. Helge: Jeg har virkelig sansen for Åge, han er en dyktig artist og showmann. Dumt du ikke har fått med deg dette showet, for alle de fire gangene jeg har vært var supre. Alltid små justeringer på musikk og opptreden.

      Helt enig med deg, du burde egentlig ikke servere alkohol… Ikke noe stas når folk blir overstadig beruset.

    4. Marit: Queen er NO 1 på lista over de artistene jeg liker, og Åge kommer ganske langt opp der han også ;o)) Jeg har ikke sett We will rock you i England, men jeg så den norske oppsetningen på Folketeateret her i Oslo med bl a Espen Grjotheim og Reidun Sæther i rollene. En fantastisk oppsetning. Kunne godt ha tenkt å se den i London også en gang :o))

    5. Åge Sten Nilsen er kjempeflink, og han er rå på Queensanger 🙂 Jeg liker jo Queen i utgangspunktet, men for en kjempeherlig artist han er 🙂
      Selv var jeg med i prosjektkort her i Trondheim med flere sangere som fremførte Queensanger. Konserten vår het for “We Will Rock You” 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandagsettermiddag, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    6. Toril sin hverdag med musikken: Ja jeg er helt enig med deg, Åge er en dyktig sanger, showmann og kanskje litt skuespiller også ;o)) Heldige deg som har en stemme som passer i et kor…. Jeg synger som ei kråke, ikke det at det stopper meg, så det passer seg best at jeg synger i dusjen eller for meg selv, hihihi!!

      Ha en fortsatt fin mandag ;o))

    7. Toini: Hverdagene er ikke alltid like innholdsrike, og ofte består de av jobb, middag og sove. Da er det ålreit å gå på konserter og teater innimellom. Om et par uker blir det konsert med Adam Douglas, han som vant Stjernekampe, og det gleder jeg meg til. Ha en strålende tirsdag i snøværet ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg