Gummistøvelvær…

Utenfor vinduene pøser regnet ned, og vanndråpene spruter langt opp over vinduene mine… Jeg kan se at det er glatt på fortauene, så skal man ut å gå er det greit å ha brodder på støvlene. Ute i gården lå det ganske mye snø i går, og selv om det ser ut som det fortsatt ligger snø, så er det masse vann under. Trenger nok gummistøvler bare for å komme bort til papirkontaineren eller garasjen.

Jeg er fortsatt pjusk, og har holdt meg i ro her hjemme i dag. Det kjennes ut som om det gĂĄr den rette veien, og jeg er klar for jobb igjen i morgen. Det skal bli godt ĂĄ komme inn i vante rutiner igjen ;o))

Nå fikk jeg jammen besøk, så da får jeg skrive litt mer senere. Ha en fortsatt fin dag :o))

#vær #regn #regnvær #snø #gummistøvel #blogg

12 kommentarer
    1. Var en tur på kiwi og gikk med skistaver. Så kanskje litt dumt ut men jeg tenkte sikkerhet. Så været skifter fort. Er trøtt her jeg sitter men skal få med meg litt håndball før puta er her. Ha en fin kveld.

    2. VĂĄtt, vĂĄtt og atter vĂĄtt…snøen smelter, og isen er kommet..sĂĄ pass deg nĂĄr du gĂĄr eller kjører i morgen…skummelt..Fortsatt god bedring!

    3. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk ;o)) Det regner fortsatt, og sørpen uten utenfor har nå blitt til blank is. Bare krysse fingrene for at vaktmesteren kommer å strør innen jeg skal på jobb i morgen tidlig.

    4. Helge: Det er kanskje en ide for meg i morgen, bruke stavene mine og brodder. Eneste mĂĄten ĂĄ komme meg bort til garasjen. Blir snart natta her ogsĂĄ. Ha en riktig god natt ;o))

    5. frodith: I morgen skal jeg tilbake pĂĄ jobb, men jeg kan ikke pĂĄstĂĄ at jeg gleder meg til skli rundt pĂĄ glatta. Blir brodder, og kanskje staver bare for ĂĄ komme meg til garasjen…

    6. Toini: Tusen takk ;o)) VĂĄtt ja, det skal jeg hilse ĂĄ si… Der det var sørpe tidligere i ettermiddag, har det nĂĄ blitt blank is. Her blir det brodder i morgen tidlig, og kanskje staver for balansen… Ingen vits i ĂĄ ta noen sjanser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg