Multitasking

Det går fint ann å gjøre to ting samtidig, som for eksempel sminke seg og se på favorittserien sin på mobilen, hihi!. I går da jeg “kledde” på meg fjeset, begynte jeg med å se på Sesong 1 av Outlander igjen. Jeg rakk selvsagt ikke å se hele episoden, for den varte jo en time. Resten så jeg mens jeg spiste litt lunch…

Jeg måtte passe klokka sånn at jeg ikke helt drømte meg bort i serien…., og det var slettes ikke lett å la være skal jeg si deg. Når jeg først begynner å se, så lever jeg meg så totalt inn i handlingen at jeg glemmer tid å sted. Jeg har tenkt å se de tre første sesongene, i alle fall en gang til, innen sesong 4 kommer på Viaplay til høsten. Gleder meg sykt til sesong 4, hvor det blir gjensyn med gamle og savnede karakterer….

#tvserier #serier #tv #outlander #glede #hekta #fan #blogg

16 kommentarer

Siste innlegg