Fikk tips om en god og lettvint middag….

Jeg er jo som kjent ikke av den typen som liker å stå på kjøkkenet, og styre med å lage mat når jeg kommer hjem fra jobben. Da er jeg sliten, og foretrekker helst at maten mer eller mindre lager seg selv mens jeg skifter til mer behagelig tøy. Derfor ble jeg glad da jeg fikk tips om en god og spennende fiskerett, tidligere denne uken. Jeg er glad i fisk, men spiser dessverre litt for lite av det.

Det var ovnsbakt fiskefilet i Italiensk saus med urter, tomater og mozzarella… Den settes bare inn i ovnen, og vips etter ca en halvtime er middagen ferdig. Det passer meg perfekt, for da har jeg fått på meg mitt behagelig tøy og gitt kattene mat.

Meningen var at jeg skulle ha det i dag, men så laget jeg Tone Voung Vinningland’s gode makaronigrateng i går når jeg hadde besøk. Det ble så mye igjen at jeg valgte å ta restene av det til middag i dag i stedet. Derfor blir det den nye og spennende fiskeretten i morgen i stedet . Gleder meg allerede nå til å smake på den 😋

Har du smakt denne? Hvis ja, hva syntes du om den?

#middag #lettvint #fisk #tomat #mozzarella #urter #fiskeform #mat #godt #blogg

12 kommentarer
    1. Ja den sÃ¥ god ut..ikke smakt den..men kjøpte en ny type sÃ¥nn fritert fisk her om dagen og den var såååå god….het den kanskje fish and chrisp…Gøy Ã¥ fÃ¥ litt nye tips! Du fÃ¥r komme med dommen..:-) Ha en god kveld!

    2. Toini: Skal fortelle hvordan den smakte etter at jeg har kost meg med den i morgen ;o)) Jeg er stadig på jakt etter spennende og smakfulle fiskeretter, for selv om det er godt med kokt eller stekt fisk, uten alt for mye tilbehør til, så kan de bli litt kjedelig i lengden. Skal se etter den du nevner også ;o))

    3. Det er så gøy å vite at makaronigrateng falt sånn i smak 🙂 jeg lager det selv ofte og her hjemme 🙂 fort å lage og ungene spiser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg