Ordner på sveisen i dag

Jeg er ikke av de som har det kjukkeste og fineste håret, men det vokser så fort. Det er ikke mer enn en uke siden, som jeg følte at jeg vant kampen om morningen da det skulle ordnes.

Den siste uken derimot har jeg bare gitt opp. Jeg har feriedag i dag, og da passet det perfekt å fikse håret samtidig.

Jeg skal ikke gjøre noe dramatisk denne gangen, bare ta etterfargen og fortsette som blondine 🤓

Nå nyter jeg en kaffekopp mens jeg venter på at fargen skal sette seg. Rita har fantastisk god kaffe hihi!

I ettermiddag skal Bestisen, kusinen og jeg opp til NRK. Vi skal være publikum hos Lindmo, som skal tas opp i dag å sendes i morgen. Det skal bli spennende 😉

#hår #klippe #farge #frisørdamen #lindmo #publikum #gøy #blogg #kaffe

16 kommentarer
    1. Ja kort hår trenger en fiks ganske ofte syns jeg :)) Håper du blir fornøyd med sveisen og får en hyggelig kveld hos Lindmo :)) En kaffe gjør seg godt mens man venter :)) God helg <3

    2. Jeg skal klippe håret nå i løpet av uka som kommer. Datteren til en venninne av mannen min og meg er frisørlærlig, og tar på seg jobben for å trene seg.
      Man føler seg mye freshere når man har stelt håret sitt, om så bare å stusse håret.
      Ønsker deg en kjempefin fredagsettermiddag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Det har jeg tenkt på mange ganger at jeg skal være med som publikum i Lindmo.
      Blir en ny opplevelse og se hvordan et opptak blir til. Må selvsagt lage en dagstur ut av det. Det er kanskje lang ventetid før dere fikk plass?

    4. annebe: Det er deilig å få klippet og fått litt fasong på håret igjen ;o)) Det ble dessverre ikke noe Lindmo på meg, for jeg ble plutselig dårlig i magen rett etter jeg var ferdig hos frisørdamen. Kjedelig, men lite å gjøre noe med :o(( Det ser ut til å ha roet seg igjen nå, heldigvis.

    5. solliv: Takk og det samme til deg også ;o)) Jeg ble plutselig dårlig i magen på dagen i dag, så jeg måtte dessverre avlyse Lindmo :o(( God helg.

    6. fruensvilje.blogg .no: Måtte dessverre avlyse Lindmo for denne gangen, da jeg ble dårlig :o(( Det var veldig godt å få klippet vekk fliser i håret og fått litt fasong på det igjen ;o))

    7. Toril sin hverdag med musikken: Man føler seg som et nytt og bedre menneske nÃ¥r man har fÃ¥tt ordnet pÃ¥ sveisen. I tillegg mÃ¥te jo fargen friskes pÃ¥ ogsÃ¥ ;o)) HÃ¥ret mitt blir fort slitt i tuppene, enda jeg som oftes lar det tørke av seg selv, sÃ¥ en klipp hver 5 – 6 uke er nødvendig.

    8. Helge: Det ble dessverre ingen Lindmo på meg, da jeg ble akutt dårlig i magen rett etter at jeg hadde vært hos frisørdamen. Bestis og kusinen dro opp og kunne fortelle om opplevelsen nå i kveld. Plassene deres var ikke i kameravinkel, så Bestis trodde ikke at de hadde kommet med på tv.

      Jeg husker ikke helt når vi bestilte billettene, men tror at det var for ca en måned siden.

    9. veronicarona: Så koselig å se deg tilbake igjen, lurte på hvor det hadde blitt av deg skjønner du ;o)) De ble dessverre ikke noe Lindmo på meg, da jeg ble akutt dårlig i magen på dagen i dag. De andre to gikk, men iflg dem så satt de ikke direkte i kameravinkelen, så de trodde ikke at de kom med på TV.

    10. Toini: Det mest spennende jeg har gjort i dag ble frisørdamen dessverre.. Måtte avlyse turne til Lindmo dessverre, da jeg ble akutt dårlig i magen tidligere på dagen ;o(( Veldig kjedelig, men jeg skal nok få vært med dit en gang senere ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg