For to år siden

Det er ikke alltid bildene jeg tar blir slik som jeg har forestilt meg dem. Jeg har en formening i hode om hvordan de skal bli, og så klarer ikke alltid kamera å fange det øynene mine ser. Det er både irriterende og frustrerende. Andre ganger så er sånn at kamera fanger opp det øynene ikke ser…

Dette bildet dukket opp på mine minner på denne dagen for 2 år siden. Selv syntes jeg at bildet ble veldig bra, selv om det kanskje kunne ha vært litt skarpere. Jeg tok det med mobilkamera og ikke speilrefleksen, noe som garantert gjør forskjellen. Det var relativt varmt den dagen, sola skinte samtidig som det begynte å snø. Det å fange snø på bilder med mobilkamera er ikke alltid like lett, men her klart jeg det ;o))

#foto #fornøyd #fint #fotografering #mobilkamera #naturfenomen #natur #blogg

14 kommentarer
    1. Sjelden det er grønt, sol og snø. Da var det ekstra gøy at du klarte Ã¥ fange det pÃ¥ bilde! Husker det var veldig lite snø ifjor, – iÃ¥r mÃ¥ vi ha fÃ¥tt det vi skulle ha fÃ¥tt ifjor + det iÃ¥r….

    2. fruensvilje.blogg .no: Nei, her er det ikke tegn til mye grønne plener enda, og fargene er heller grÃ¥ og triste… Det kommer nok etterhvert ;o)) Veldig fornøyd med hvordan bilde ble ;o))

    3. solliv: Tusen takk ;o)) Et bilde kan mange ganger si mer en 1000 ord.

      NB! NÃ¥ hÃ¥per jeg ikke du fikk mange rare svar pÃ¥ kommentaren din, for PC’n er litt rar akkurat nÃ¥.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg