Jeg ble plutselig sÃ¥ pjusk…

For en uke siden i deg ble jeg skikkelig pjusk natt til mandag…. Jeg hadde vært uggen og ugrei i kroppen i noen dager, men tenkte at det var noe som gikk over av seg selv. Det gjorde nok dessverre ikke det!!!  På søndag kveld begynte jeg å bli kvalm og ugrei i magen, og i løpet av natten forverret det seg sånn at det ble rene hurtigløpet mellom soverommet og badet.

Deretter fulgte to dager hvor jeg ikke orket noen ting, samtidig som jeg fikk høy feber… Da var jeg ikke kvalm og uggen lenger, bare svimmel og slapp og som sagt med høy feber. Det resulterte i at jeg har vært hjemme hele uken, og subbet rundt i joggebuksa.

Nå er jeg heldigvis blitt frisk igjen, og føler meg i ganske fin form så i morgen er det tilbake på jobb igjen ;o))

Sick
Licensed from: BDS / yayimages.com

#syk #pjusk #omgangsyke #kvalm #feber #blogg

8 kommentarer
    1. Veldig mye sykdom ute å går nå ja. Trudde jo selv at jeg skulle få skikkelig spysyken i forrige uke, men det gikk heldigvis over samme dagen. Bra du er frisk igjen nå <3

    2. frodith: Ja jeg syntes jeg har fÃ¥tt nok disse siste mÃ¥nedene, sÃ¥ nÃ¥ hÃ¥per jeg virkelig at jeg kan fÃ¥ være frisk Ã¥ nyte vÃ¥re… Føler meg helt fin nÃ¥ heldigvis ;o))

    3. Elevele: Ja godt det er over…. En ting er jo Ã¥ ligge med nesa ned i toalettet en dag, men nÃ¥r man fÃ¥r superhøy feber i etterkant sÃ¥ man ikke orker noe… Da er det ikke mye gøy…, men nÃ¥ er det over ;o))

    4. fruensvilje.blogg .no: Ja, man blir jo helt satt ut og orker ingenting. Mange rundt meg har hatt det samme, så jeg har vel blitt smittet enda så godt jeg prøvd å unngå det ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg