Jeg tok det fram…

I flere år har det gamle pioner-anlegget mitt stått pakket bort oppe i skapet, og jeg har ofte savnet det å kunne å kunne sette på en CD og høre musikk med skikkelig lyd, for det blir jo ikke det samme med de små høytalerne. Det har bare blitt med tanken så langt inntil i dag. I mens middagen lå på benken å tinet, hentet jeg anlegget ned å monterte det sammen. Nå er ikke det så veldig innviklet akkurat da ;o))

Bordet som hører til anlegget har jeg gitt bort for lenge siden, så foreløpig får det stå på en gammel stol jeg fant på balkongen til jeg finner noe annet. Det er jo bare CD-spilleren jeg får brukt, for kassetter har jeg ikke lenger, og det er ikke DAB radio. 

I dette annlegget putter man ikke inn en og en CD, men en boks bestående av 6 CD’er. Det er veldig greit, for da har man mange timer med musikk når boksen er fylt opp.

Jeg er veldig glad i Celtisk musikk, så akkurat nå er det som strømmer ut av høytalerne, mens jeg kan lene meg tilbake i godstolen å lukke øynene for å nyte ;o))

#anlegg #stereoanlegg #musikk #mimremusikk #cd #celtisk #pioneer #blogg

8 kommentarer
    1. Bra at det fungerte. Slike småanlegg er kjekt og ha. Tar liten plass og har sikkert god lyd. Kjipt at det ikke er DAB-radio på det.

    2. Ja det lignet veldig pÃ¥ et vi har i kjelleren..med to kassetspillere pÃ¥ ogsÃ¥…Men du kan ikke bare ha forsterkeren og cd fremme altsÃ¥`? De er kanskje ikke løse`? Kos deg med musikken! 🙂 Ha en god natt!

    3. Helge: Det ser kanskje lite ut på bilde, men det er ganske stort. Blir bedre når jeg får et litt lavere bord å sette det på, så blir det ikke så i øyenfallende. Veldig kjedelig at det ikke er DAB, men da jeg kjøpte meg anlegget var det ingen som hadde hørt om det en gang.

    4. Toini: Anlegget er i to deler, men det er litt dumt laget. Radio og forsterker er i en del, og så er kassett- og cd spiller i den andre. På den måten er man avhengig av begge, Jeg husker at jeg syntes at det var dumt allerede den gangen jeg kjøpte det. Ha en riktig god natt du også ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg