Jeg er fortsatt stiv

Når nakken slår seg skikkelig vrang, blir man veldig hjelpeløs. Når man i tillegg er ør og svimmel som følge av den stive nakken, da orker man ikke mye. Jeg er ikke av de som liker å be om hjelp, men denne uken har jeg måtte svelge stoltheten min.

Nå har jeg vært invalid i litt over en uke, men noen lyspunkter er det da. For en uke siden gynget gulvet når jeg gikk, og det har heldigvis gitt seg. Nakken min er fortsatt ekstremt stiv, og det er ikke mye jeg orker

Jeg går til akupunktur behandling to ganger i uka, og håper at det etterhvert løsner opp plagene mine. Legen min har gitt meg kjøreforbud inntil nakken og svimmelheten er borte, og derfor har Bestis kjørt meg til lege og behandling.

Ute har våren virkelig tatt tak i naturen, og de aller fleste trærne har gått fra gråe og triste til grønne og friske. På en uke har gressplenene våre blitt grønne. I tillegg har det blitt varmt og deilig, og jeg har brukt deler av dagene til å sitte ute på balkongen.

Jeg har klødd i fingrene etter å blogge litt, og i dag klarte jeg rett å slett ikke å la være lenger. Orker ikke å bruke PC’n, for da sitter skuldrene oppover ved øreflippene. Det går heldigvis greit å blogge via mobilen 🤓 så da blir det noen livstegn fra meg allikevel.

#nakke #skulder #smerter #helse #akupunktur #behandling #vår #natur #varme #blogg

8 kommentarer
    1. Deveny: Jeg kan leve smertene, for de er egentlig aldri borte. Det Ã¥ være svimmel er noe helt annet…. Heldigvis er det verste svimmelheten borte.

    2. Tusen takk ? Ja her det sÃ¥ stivt som det gÃ¥r ann Ã¥ bli, og jeg sliter virkelig. I dag har det vært en god dag, og det tar jeg med meg….. Ikke sikkert det er like bra i morgen ?

    3. solliv: Tusen takk ? Jeg har kronisk betennelse i kroppen, og artrose i flere ledd. Det gjør at jeg av og til blir dårlig som nå, men det er første gang jeg vært så svimmel som denne gangen ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg