Jeg ble sliten gitt

De siste 14 dagene har jeg omtrent ikke vært utenfor døra, bare noen korte turer til lege og til akupunkturbehandling. Av den grunn har det også blitt ganske tomt i kjøleskapet, og i matskapet. Ikke at det er en dum ting, for jeg har vært litt fysen på noe usunt. Siden det ikke har vært noe å finne, så har jeg unngått å gå rundt å småspise…

Avtalte tidligere i uken at jeg skulle dra ut og handle sammen med Bestisen i dag. Ettersom jeg har vært så lite i aktivitet ble jeg sliten av handleturen i dag, som tok meg litt flere steder enn jeg trodde. Vi dro ut ved 12 tiden, for vi ventet på at niesen til Bestisen skulle komme og bli med på handleturen, og var ikke hjemme før klokka nærmet seg 16:30.

Grocery Shopping
Licensed from: leaf / yayimages.com

Først dro vi bort til Alnasenteret, hvor vi var innom dyrebutikken. Boksen med kattenes tørrfór var nesten tom, og det lille som var igjen hadde ikke holdt til over helgen. Mat må jo pusene ha vettu… Når vi hadde vært der dro vi bort på Bryn senteret, hvor apoteket sto først på listen, før vi gikk ned på kafeen for å spise litt lunch. Der ble vi sittende en god stund og skravle om alt og ingenting.

Inne på Meny hadde jeg bestemt meg for å kjøpe kransekake til 17. mai, men de hadde ikke en eneste kake igjen. Akkurat sånn som i fjor var alle kransekakene solgt lenge før nasjonaldagen. Etter at vi hadde gjort oss ferdig hos Meny, dro vi til Europris hvor jeg viste at de hadde kransekaker. De ikke bare et par stykker, men en stor pall. Det har blitt en tradisjon for meg med kransekake på nasjonaldagen…

Da jeg dro ut i dag følte jeg meg ikke så alt for ille, men da jeg kom hjem var nakken og skuldrene mine stive, såre og veldig irriterte. Jeg tok en Ibux og planet rett ut i godstolen, hvor jeg sovnet og var borte en god stund. Om det hjalp så veldig mye på nakken min vet jeg ikke, men det var da godt å sove litt ;o))

#handle #matvarer #kattemat #alna #bryn #meny #spise #kransekake #europris #nasjonaldagen #blogg

14 kommentarer
    1. Man kan bli sliten av slik sommervarme i mai måned. Det ble en tur på kiwi i dag, tok med en solo og en is. Satt meg på en stein utenfor butikken og spiste isen. Man må bevege seg litt hver dag og drikke mye. Men det veit man i fra før av. Blir nok ikke lenge til jeg prøver meg på drømmeland.

    2. Helge: Ja varmen kan tappe en for krefter, men jeg syntes ikke det var så varmt i dag. Det var nok heller ikke derfor jeg ble så sliten… Jeg syntes at det var godt å komme meg ut å røre litt på meg, trengte det ;o))

    3. Dessverre kommer det slike dager, og de er krevende 🙁 Flott at du fikk mat i hus 🙂 Håper virkelig at du får bedre tider <3 <3 <3
      Selv har jeg kraftig betennelse under venstre hæl, og har måttet ta det med ro innimellom trykkbølgebehandlingene. På mandag får jeg begynne å trene igjen, og jeg gleder meg som en unge til å komme i gang igjen 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken: Ja, jeg tror ikke jeg er ferdig med disse dagene med det første heller… Godt å få fylt opp igjen kjøleskapet igjen ;o))

      Jeg har ikke trent på lenge nå, og savner det… Trener sammen med manuellterapeuten min, men pga at jeg var så svimmel kunne jeg ikke trene. I tillegg så er ikke han på jobb pga at han har brukket armen, i tillegg til en hjernerystelse. Han skulle kontakte meg når han var tilbake igjen.

      Ha en riktig god natt ;o))

    5. Ja det tar på bare det å være ute blant folk når man går med smerter…kjenner så godt til det….Man enser så mye mer…og det går utover nakke og muskulatur..Håper du hadde det koselig, og da er det jo verdt det…Så får du ta en rolig dag i dag, og slappe av…God bedring! Mat må man jo ha! Ha en god ny dag!

    6. Toini: Tusen takk ? Jeg hadde en fantastisk flott dag, og det gjør så mye med psyken å treffe å se andre mennesker. Formen er bedre igjen i dag heldigvis. Når man ikke er i form, er det så godt å ha gode venner å være sammen med ?

    7. fruensvilje.blogg .no: Det går veldig opp og ned med nakke og skuldre. Mange ganger er jeg i ganske fin form på morningen, men utover dagen blir de ekstremt vonde og såre… Jeg orker kun å sitte ved PC en liten stund, og det er veldig frustrerende, sukk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg