Allerede i morgen!!!

I morgen skal jeg altså til den årlige kontrollen hos tannlegen, allerede liksom! Jeg syntes at det var så lenge til jeg skulle dit, men nå dagen snart her. Nå ja, jeg gruer meg egentlig ikke for å gå til tannlegen lenger. Før hadde jeg vondt i magen i flere dager i forveien, og hjertebank så jeg trodde jeg skulle svime av på venteværelse. Det var som sagt før, nå er jeg mer opptatt av om det blir dyrt eller ikke. Om han finner noe å gjøre eller om jeg kan gå ut med et stort smil om munnen å si null hull i år også.

Jeg hadde litt trøbbel med en jeksel i overmunnen, men den har roet seg. Den liker ikke hvis det kommer noe kaldt på den, men det har den ikke gjort før heller. Mest sannsynlig er det bare at tannen er veldig sensitiv, vel jeg krysser fingrene for det i alle fall ;o))
 

Funny dentist pulled out a tooth pop art retro comic
Licensed from: studiostoks / yayimages.com

Uansett så skal det bli godt å bli ferdig med det, om det er noe å gjøre eller ikke. Deilig å vite at alt er i orden, og slippe å gå rundt å ha vondt i munnen. DET har jeg hatt mye av før, og det kommer ikke til å skje igjen!!

#tannlegen #helse #tenner #sjekk #munn #kontroll #blogg

14 kommentarer
    1. Lykke til hos tannlegen 🙂 Jeg har tannlegeskrekk, men nå har jeg kommet langt, for nå gruer jeg meg ikke før en vanlig årskontroll og evt. plombering. Det jeg gruer meg til er når jeg må gjøre ting som utenom plombering som rotfylling etc. Da kommer tannlegeskrekken krypede!
      Håper på null hull på deg 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Håper det går bra hos tannlegen. Det tar tross alt ikke så lang tid og det er verre ting man kan komme bort i. Lykke til med det der. Jeg glemte Dion når jeg skrev om MGP og det er kanskje 2-3 til jeg glemte. Herlig vær vi har om dagen så balkongen er viktig i så måte. Håper det blir godt vær 17 mai, skal grille på Haukåsutsikten som jeg pleier. I fjor ble det intet noe av for da fikk jeg besøk. Ha en fin dag.

    3. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk ? Det gikk strålende hos tannlegen, og jeg kom ut derfra uten et eneste hull i tennene, IG jeg er så fornøyd ?

    4. Toril sin hverdag med musikken og kattene: Tusen takk ? Jeg spaserte ut fra tannlegen uten hull i tennene, og er så fornøyd. Jeg kom inn akkurat på tiden, og 20 minuttet etter var jeg ferdig.

    5. Helge: Hele besøket hos tannlegen tok bare 20 min, og jeg kom smilende ut igjen uten noen hull ? Nei nå kan vi ikke klage på været, bare sol og temperaturer opp over + 25 C. Denne gode varmen er også veldig bra for kroppen min, ikke på lang nær så mye smerter ? Ha en fortsatt fin tirsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg