Jeg smiler fra øre til øre 😁

Fem minutter innen tannlegetimene min startet var jeg på plass. Ingen ide å være der for tidlig heller, selv om jeg ikke gruer meg for å gå lenger.

Det var to nye pasienter der, som sto å fylte ut skjema med personlig informasjon, en mann i 40 årene og en eldre dame. Sistnevte så veldig nervøs ut, og det så ut som hun helst skulle ha vært et annet sted. Jeg har vært i den situasjonen selv, så jeg vet hvordan det er.

Besøket hos tannlege Tom var unnagjort på 20 minutter. Jeg nevnte at jekselen oppe var litt misfornøyd når jeg drakk noe kaldt, men etter å ha studert bildene og tannen fant han ikke noe galt ned den. Den er bare ekstra sensitiv.

Det beste av alt var at han ikke fant noen andre hull heller, og det fikk meg til å smile fra øre til øre. Jeg hadde fått litt tannsten, som han fjernet før han pusset over.

Etter å ha betalt kr 1.030,-, kunne jeg fornøyd dra hjem igjen 😁

#tannlege #tenner #helse #sjekk #nullhull #glede #blogg

14 kommentarer
    1. Toini: Jeg har fått med meg at du ikke er overbegeistret for å gå til tannlegen. Jeg feiret NULL HULL med en softice med sjokoladestrø på, den første i år….. På en varm dag som denne smakte det godt ?

    2. fruensvilje.blogg .no: Ja vi er ikke lei oss for null hull nei, både jeg og bankkontoen min. Det er enda nok det jeg betalte, for det lille han gjorde. Skal røve den tannkremen å se om det hjelper, takk for tipset ?

    3. Så bra med ingen hull. Til tannlege i dag jeg også. Hadde bitt av meg stykker av de to tennene i front nede pga. betennelser bla. i kjeven. Men nå er det utbedret….så glad jeg også :)))).

    4. BforB: Veldig fornøyd at alt var i orden med tennene, trodde jo kanskje at det var noe med tannen oppe, men heldigvis ikke. Då bra at du også har fått ordnet med dine tenner. Nå kan vi begge smile og nyte de fine dagene vi har nå om dagen ?

    5. solliv: Ja etter at jeg unnlot å gå til tannlegen på mange år, etterfulgt av en megaregning for å få fixet det, bestemte jeg at nå skal jeg gå hvert år for å sjekke. Skulle det være noe, blir det fixet med en gang ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg