Jeg, et surrehue…!!

I forrige uke oppdaget jeg at Margit Sandemo hadde kommet ut med en ny bokserie, en trilogi, som heter Kiaras Saga. Før jeg begynte å lese kom bok no 2 ut. Jeg holdt på med Calendar girl bok no 1, men når jeg var ferdig å lese den så kastet jeg meg over Kiaras saga. 

Jeg elsker bøkene til Margit Sandemo, og i sær de bøkene som handler om overnaturlige hendelser. Derfor gledet jeg meg virkelig til å starte på den nye serien.

Jeg kom ikke så veldig langt inn i boka, før jeg syntes at dette virket da veldig kjent. Desto mer jeg leste, desto mer kjent virket det. Jeg fortsatte noen sider til før jeg var helt sikker, dette hadde jeg jo lest før. Det viste seg at bokserien hadde blitt gitt ut tidligere, og jeg hadde kjøpt å lest serien den gangen. Etter å ha tenkt meg om litt så husket jeg hele handlingen i serien, og hvordan alt sammen sluttet. Derfor er jeg et stort surrehue, hihi!!

I stedet for Kiaras saga begynte jeg å lese bok no 2 i Calendar girl, som i grunnen er ganske steamy lesning. Det er egentlig ikke en type bøker som jeg vanligvis leser, men jeg har allikevel klart å bli hekta på dem ;o)) Nå som den sterke varmen er over, går det fint ann å sitte ute på balkongen mesteparten av dagen å lese og slappe av.

#lese #leselyst #bøker #pocketbok #blogg

18 kommentarer
    1. MS skriver godt og er viden kjent. Hun har gode gener og leste vi google at hennes mor var av svensk greveslekt. Tror jeg neppe har lest noe av henne. Det er mye pent på IKEA men lenge siden sist jeg var kunde der. Har bl.a et kjøkkenbord som må byttes og litt andre ting. Møbler holder lenge men alt slites.. Her blir det en skogstur snart. Ha en fin kveld.

    2. SÃ¥nn relatert til overskriften… Det er aaaaaaaldri jeg! O:-)
      *lurer på hvorfor jeg plutselig hoster så fælt*
      Morsomt med boktips, selv om jeg er en ihuga krimfan. Leste hele Isfolket-serien når den kom da. :)))
      Nyt ettermiddagen, vakre!

    3. Helge: Margit Sandemo er flink til å fange lesernes interesse, og jeg storkoser meg med bøkene hennes ;o)) Jeg skulle også ha byttet ut kjøkkenbordet, men jeg finner ikke det jeg er ute etter. Så et på IKEA for en stund siden, men når jeg skulle kjøpe det hadde de det ikke lenger. Nå må jeg begynne å lete på nytt. Ha en fortsatt fin kveld ;o))

    4. Ei_heks: Hihi…, host host ;o)) Jeg leser det meste, men krim er nok den sjangeren jeg er mest glad i… Da mÃ¥ hjernen jobbe litt ;o)) Jeg har lest Isfolket flere ganger, men jeg husker ikke hvor mang. PÃ¥ et tidspunkt kunne jeg nesten ordrett hva som sto i hver bok…., da er du fant altsÃ¥ ;o))

      Ha en fortsatt fin onsdagsettermiddag ;o))

    5. Har lest mine mange ganger også. Tror jeg har dem fremdeles. :)))
      Liker du krim bør du lese boka jeg skrev om nylig “De ingen savner”.

    6. SÃ¥pass ogsÃ¥ ja! Slik kan det gÃ¥ 🙂 Du fÃ¥r skylde pÃ¥ sommervarmen og “heteslag” 🙂
      Jeg har kjøpt bok 1 i triologien, og skal kjøpe bok nr.2. Jeg elsker måten Margit Sandemo skriver på.
      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    7. Det er fort gjort Ã¥ gÃ¥ i surr..jeg lurer noen ganger jeg ogsÃ¥..om jeg har kjøpt en jeg har lest fra før…men ikke gjort det enda da..bare føler noen ganger at det er litt likt…Calender girl..den har jeg ikke lest…Kos deg med boka..godt du hadde et valg til da… Jeg mÃ¥ ut Ã¥ kjøpe nr 3 av Mojmoj (eller hva den heter) Er snart ferdig med bok 2…ha en god kveld!

    8. Så bra 😀 Jeg er sikker på at Margit Sandemo ville sagt noe sånt som at du slett ikke er noe surrehue, bare at en liten del av deg lever i hennes romanverden 🙂

    9. Toini: Det er ikke første gangen jeg har gjort sÃ¥nn… For et par Ã¥r siden kjøpte en bok av Karin Brunck Holmlvist to ganger. Jeg har masse bøker i bokhylla, sÃ¥ her er det ikke manko pÃ¥ lesestoff, hihi

    10. Elevele: Hihi, jeg har bokmani, og søymfarer hyllene i butikkene for nye og spennende lesning. Har sluttet å kjøpe innbundet, så nå går det bare i Pocket. Har derfor mer enn nok bøker å velge i ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg