🍕 Vegetarpizza ikke feil 🍕

Jeg skal ikke nekte for at jeg er glad i pizza, og at det fra tid til annen står på menyen. I fjor en gang oppdaget jeg en veldig god vegetarpizza, som jeg syntes smakte mye bedre enn de med kjøtt på. Som alltid når jeg finner noe jeg liker, da slutter de å produsere det…..

I dag oppdaget jeg en ny vegetarpizza fra et annet merke, som jeg syntes så spennende ut. Jeg bare måtte kjøpe og teste den.

Den så veldig delikat ut på esken. Jeg lurte fælt på hva Omph var for noe, og hvordan det smakte.

Den så nok ikke like delikat ut når jeg tok den ut av esken. For å være helt ærlig så virket den ikke så fristende i det hele tatt, og jeg angret et øyeblikk på at jeg hadde kjøpt den.

Heldigvis så smakte den mye bedre enn den så ut. Ikke så krydret kanskje, men det kan man jo gjøre noe med. Jeg pleier alltid å krydre litt ekstra når jeg kjøper ferdigmat, bare for å gjøre maten mer spennende!

Jeg vet fortsatt ikke helt hva Omph er for noe, men det smakte i alle fall godt.

Jeg kommer nok til å kjøpe den igjen på et senere tidspunkt tenker jeg 🤓 Skal prøve å kutte litt ned på kjøttinntaket, og da er det kjekt å vite at man kan også kan finne vegetarisk ferdigmat.

Har du dager hvor du spiser vegetarmat?

#mat #pizza #vegetar #ferdigmat #ferdigpizza #blogg

14 kommentarer
    1. Ja pizza er aldri feil..og kan være godt som vegetar…Men mÃ¥ innrømme at jeg nok holder meg til kjøttprodukter…føler jeg blir sÃ¥ fort sulten igjen nÃ¥r jeg en og annen gang bare spiser vegetar…Ha en god ny dag!

    2. Pizza er god mat og mye bedre enn McDonald. Ikke så ofte jeg spiser det men det smaker alltid bra med ost, skinke og mye anna.
      Fikk en spennende utgave engang der man hadde peanøtter over pizzaen til slutt. Det var kjempegodt. Ha en fin kveld.

    3. Toini: En god pizza mÃ¥ man ha i blant…. Jeg prøvde meg som vegetarianer et helt Ã¥r, og det var spennende. Jeg lærte Ã¥ lage masse nye og gode retter uten kjøtt. Jeg er og har alltid vært glad i kjøtt, sÃ¥ det Ã¥ ikke spise det pÃ¥ et Ã¥r var et veddemÃ¥l, som jeg vant ;o)) Mulig at man fort blir sulten igjen, men det har jeg ikke tenkt pÃ¥. Ha en fin og varm fredagskveld ;o))

    4. Pizza er kjempegodt, og sÃ¥ finnes den i sÃ¥ mange varianter. Den jeg lager selv har lett for Ã¥ bli den samme hver gang, og da er det godt med en ferdiglaget iblant. Denne sÃ¥ spennende ut da! Jeg er ikke noe flink til Ã¥ spise vegetarmat, men husker vi lagde kornkarbonader da jeg gikk pÃ¥ husstell-linja i 1984. De bestÃ¥r mest av 4-korn, løk og poteter og smaker veldig godt, – men det er altfor sjelden jeg lager de.

    5. Helge: Ja en god pizza med mye godsaker pÃ¥ er alltid fristende. Jeg gÃ¥r ikke pÃ¥ Maccar’n sÃ¥ ofte. Syntes egentlig at Burger King har best mat av de to. Peanøtter pÃ¥ pizza har jeg aldri smakt, men det er sikkert ikke dumt.

    6. Hanne Beate: Hjemmelaget pizza er vel det beste, ingenting slår det. Jeg levde som vegetarianer i et år, pga et veddemål, og da laget jeg vegetarkaker. De laget jeg av bl.a. bønner i stedet for kjøttdeig. Jeg lager dem fortsatt, for jeg syntes de er så utrolig gode ;o))

    7. solliv: Pizzaen er supergod, selv om jeg føler for å krydre litt ekstra. Smaken er jo litt forskjellig på det området. Ja denne pizzaen får du kjøpt i vanlig matbutikker, jeg kjøpte min hos Meny ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg