NÃ¥ har den skiftet farge

Jeg skrev tidligere om den eneste rosebusken jeg har igjen i bedet mitt, som du kan lese om HER. Blomstene skifter farge omtrent igjennom hele sommeren, og de begynner som oftes som gule. Så litt etter litt går de over i rosa i flere sjatteringer. Jeg syntes den er så utrolig vakker…

Dette bildet tok jeg for noen dager siden, og da kan man tydelig se at den har blitt både rosa og litt oransje. Om noen dager har den nok forandret farge igjen, og jeg syntes det er så spennende å følge den ;o))

#roser #blomster #busk #farger #rosa #oransje #natur #blogg

4 kommentarer
    1. Toini: De aller fleste roser kommer i en farge, kanskje med en annen på utsiden enn på innsiden. Akkurat denne sorten, vet ikke hva den heter, skifter farge hele sommeren. Utrolig flott å se på ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg