Kanskje ikke feriebilen….

Nei denne snasene lille saken rommer nok ikke halvparten engang, av hva jeg pleier å ta med når jeg skal på ferie. Da må jeg nok ha et mye større bagasjerom ;o))

Kom over denne lekkerbisken nede på Alna senteret tidligere denne uken, og jeg falt plask for den. Den sto utstilt inne i et opplyst rom i det ene parkeringshuset. Jeg kan med en stor dose humor, se meg selv prøve å klemme meg “ned” i bilen med store vanskeligheter. Jeg blir lattermildt bare av å tenke på det, hihi! Dels for at jeg er så stiv i leddene og kroppen, at det hadde vært hysterisk morsomt å se meg prøve. I tillegg har jeg jo heller ingen sylfidekropp, så det hadde nok også vært ekstremt dårlig plass til meg der. Det som hadde vært enda mer hysterisk, er å se meg komme ut av bilen igjen… Kjenner en latterkrampe boble nede i magen, haha!

Jeg har ikke noe greie på bilmerker, så hvilken type dette er aner jeg ikke. KANSKJE DU VET DET?

#bil #kjøretøy #lekker #liten #humor #søt #bilmerke Blogg

6 kommentarer
    1. Hanne Beate: Så gøy, takk dor tilbakemeldingen. Har vært inne å sjekket, og syntes jo den røde 58 modellen fra linken var lekker. Skal sjekke YouTube senere ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg