Avslutter uken med trening

Om ikke lenge skal jeg avsted for ukas siste treningsøkt. Det er alltid like spennende å se hvordan kroppen reagerer, for det er ikke alltid like positivt. Noen ganger får jeg veldig vond, og blir ekstremt sliten, mens andre ganger går det veldig greit å jeg føler meg i fin form. På onsdag var det faktisk sånn. Selvsagt kjente jeg det i skulderen etterpå, men den ble ikke så veldig sår.

Grunnen til at det gikk så greit er vel at jeg også tok det litt forsiktig, noe jeg ikke har tenkt å gjøre i dag. Nei jeg skal prøve å teste ut hvor mye jeg tåler, for å se hvordan jeg skal legge opp treningen. Det er greit å presse seg litt, men innenfor visse grenser selvfølgelig 😊

De neste ukene skal terapeuten min ha ferie, så jeg kommer til å trene alene for det meste. Noen av de andre skal selvsagt holde et lite øye med meg, sånn at jeg ikke gjør noe galt. Har litt lett for å glemme at jeg ikke skal bruke for tunge vekter…., og det fører ikke noe godt med seg!!


Licensed from: stevepb pixabay.com

#trening #behandling #helse #smerter #blogg

8 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no: Det er vel det som er så vanskelig, og sette ned farten. Jeg økte på litt under treningen, men gikk ikke over grensen for hva kroppen tålte ?

    2. frodith: Jeg bare må trene, ellers så stivner jeg helt til i leddene min. Når det er sagt, så må jeg innrømme at det er ikke alltid jeg er like motivert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg