Skulle egentlig bare late meg

Det begynte egentlig veldig bra med at jeg sov veeeeldig lenge, etterfulgt av en lang kaffepause foran TV skjermen. Av og til er det greit å innvilge seg en ordentlig lat dag, så lenge det ikke blir hver dag. Som sagt begynte det veldig bra, men så fikk jeg maur i rumpa å spratt opp.

Jeg begynte å rydde litt i noen papirer, og fikk kastet en haug  jeg ikke lenger trengte å oppbevare.  Når jeg først var så godt i gang, gikk jeg løst på det som egentlig er ment som et bøtteskap/kott. Nå hadde det derimot blitt litt av et roteskap, hvor jeg ikke lenger fant igjen noen ting. Det tok litt tid å ta alt ut av skapet og få oversikt over det som var der, og konstatere at mesteparten bare kunne kastes. Da jeg var ferdig, fikk jeg faktisk plass til støvsugeren inne i skapet. Det hadde jeg aldri trodd var mulig da jeg startet å rydde 😊


Licensed from: tookapic pixabay.com

Så dagen hvor jeg skulle sitte med bena høyt og ikke gjøre noen ting, ble langt mer aktiv enn jeg trodde den skulle bli. Fortsetter jeg sånn har jeg full oversikt over alt i skapene mine om ikke lenge. Må passe på når jeg har gode dager når noe skal bli gjort 😊

#lazy #lat #rydde #oversikt #aktivitet #rot #blogg

8 kommentarer
    1. Sjøl så fikk jeg kasta noen gamle papirer i går. Det var deilig så det er nok og kasta så det er bare og sette i gang. Skaffa meg ny gratis brukt seng som gjester kan bruke. Den er på hjul og kan settes opp. Den ble kjøpt på Jysk fant jeg ut. En nabo flytta til Halden nylig og kasta hele inventaret, sofa, seng, hylle. Så jeg tok senga derfra. Og den er god som ny. Sover på den hver natt nå ute. Folk kaster mye fint. Moro og besøke den nye leiligheten til fetteren din. Fettsund er bare en liten plass for min del. Det er vel like stort som Eidsvoll vil jeg tro? Ha en fin dag.

    2. SÃ¥ deilig Ã¥ fÃ¥ rydda i rote rom…FÃ¥ oversikt og til og med fÃ¥ mer plass! Herlig! Ha en god ny rolig dag…sÃ¥ kanskje du fÃ¥r gjort noe i dag ogsÃ¥…hihih

    3. Helge: Ja det er godt å få kastet unna ting det ikke er behov for. Jeg kasta nettopp en sånn gjesteseng på fyllinga. Den var blitt så skakkjørt, at jeg ville ikke tilby den til gjestene mine. Eidsvoll er nok større enn Fetsund, men det skjer mye bebyggelse Sp det vokser raskt ?

    4. Toini: I dag har jeg lagt rydding på hylla, og vært med venner i stedet. Hihi, kan ikke holde på hver dag ? Det er deilig å få oversikt, så jeg kommer nok til å kaste meg over nye skaprom senere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg