Trening på slutten av uka

Jeg kan ikke påstå at jeg er like motivert til å gå på trening hver gang, som i dag hvor kroppen min ikke helt var opplagt før jeg skulle gå. Jeg gjorde meg allikevel i stand, og kom meg ut av døra. Så er det jo sånn da, at når jeg setter i gang å trene så våkner kroppen til liv å ting går litt lettere.

Det var akkurat det som skjedde i dag, sakte men sikkert så begynte musklene reagere positivt på de forskjellige øvelsene. Det ble en økt hvor jeg klarte å yte mer enn jeg har gjort på lenge. Nå vet jeg jo også det at det kommer ikke til å være sånn hele tiden, så jeg må benytte sjansen til å få noen gode treningstimer når jeg kan. Blir veldig sliten etter en sånn time, og da er det godt å komme hjem å slappe litt av før jeg skal gjør noe mer i løpet av dagen.

#trening #øvelser #sliten #smerter #muskler #helse #blogg

8 kommentarer
    1. Kjempeflink du har vært, og det er kjempestor respekt når man vet du sliter med helsen.
      Uken her har jeg fått beskjed om å ta det med ro med treningen frem til fysioterapeuten er tilbake på mandag. Jeg har tatt MR av venstre hæl, og det viser seg at det er kraftig betent samt beinutvekst rett bak hælbeinet. Det må opereres, og derfor har jeg fått beskjed om å ta fri denne uken, og komme og trene når fysioterapeuten er tilbake etter 1 ukes ferie. Det er trygghet, og jeg gleder meg. Savner det å trene to ganger uken, men nå har jeg måttet ha betennelsesdempende samt behandle med ispose hver kveld.
      Noen dager på trening er ikke kroppen helt med, men likevel kjempeherlig når treningsøkten er unnagjort 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. frodith: Bak i hodet vet jeg jo at jeg stort sett føler meg bedre, når jeg har fått brukt kroppen litt. I morgen er det opp å hoppe tidlig for å trene igjen ;o))

    3. Toril sin hverdag med musikken: Du har så rett, man føler så godt på kroppen at man ikke har trent. Det er det som spøker bak i hode mitt, når motivasjonen ikke er på topp å så går jeg allikevel ;o))

      Usj, så kjedelig med helen din da, men hvis en operasjon kan rette på det sånn at du ikke går rundt med smerter er jo det en bra ting. Jeg skal til MR denne uken av høyre skulder, og gruer meg for det er vel at man må inn i sånn maskin. Jeg har litt klaustrofobi, og sliter litt med det..

      Ha en fin søndag ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg