Jeg har også noen små venner….

Mine to små venner Vexy og Hackus, har vært borte en stund… De lånte bobla, egentlig uten og be om lov, og dro av gårde på en liten ferietur. Akkurat hvor de har vært henne vet jeg ikke, men de har hatt det fint og kost seg. De var litt hemmelighetsfulle og ville ikke fortelle så mye hva de har opplevd, men det kommer vel fram etterhvert tenker jeg, hihi!

Frodith har sine søte rotter Salt og Pepper, mens jeg har smurfene Vexy og Hackus som det er gøy å finne på små historier om. Barnslig syntes du, ja kanskje, men veldig gøy 😁

Denne bobla er nesten helt lik den jeg kjøpte som min første bil, og den var nesten like gammel som meg, hihi! Samme støtfanger og helt identisk farge. Det var en bil jeg aldri trodde jeg kom til å kjøpe, men som jeg ble veldig glad i 😍

#vexy #hackus #smurfer #venner #boble #woltswagen #blogg

6 kommentarer
    1. Toini: Jeg hadde masse smurfer da jeg var yngre…. Samlet dem fra Kinderegg eller tyggegummipakker, men disse to her er av nyere dato. Er ganske sikker på de dukket opp etter en nyere film.

      Bobla bringer fram mange fine minner gitt, og det var gøy å finne en som var identisk med den jeg hadde selv ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg