Hils på Ruben

Denne sjarmøren her heter Ruben, og er en ordentlig kosegutt. Jeg lærte ham å kjenne for bare et par uker siden, men jeg hadde hørt mye om han lenge før det. Mamsen til Ruben er niesen til bestisen, og de bor begge hos henne for tiden. Akkurat det at Ruben har flyttet inn syntes nok ikke Felix er så veldig stas. Han er katten til bestisen, og er ikke vant til å dele leiligheten med noen andre enn akkurat bestisen.

Det går stort sett ganske greit mellom de to flotte puseguttene, men innimellom fyker de i tottene på hverandre. Etter det jeg har blitt fortalt, så er nok lyden de lager verre enn selve slåsskampen.

Ruben er ikke vanskelig å be når det gjelder kos… Det er bare å snakke til han, eller klappe seg litt på lårene så kommer han med en gang. Selv til meg som han ikke kjenner i det hele tatt, har han masse kos å gi. Jeg elsker jo katter å har ikke noe i mot å få en kosete kattepus i fanget 💖

#katter #kos #pus #ruben #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg