Jeg bare la meg tilbake og resignerte

Da jeg våknet til morgenen i går, hadde jeg mest av alt lyst til å bli i sengen. Skuldrene mine var helt stive, og det føltes som om noen klemte dem innover. Det gjorde at det ble tungt å puste. Som om ikke det det var nok kranglet isjiasen min, som gjorde at jeg hadde vondt for å gå på det ene benet. 

Jeg kreket meg ut av senga og haltet rundt å fikk unna morgenstellet til kattene. Hele tiden tenkte jeg, hvordan i huleste skal jeg klare å komme meg til treningen. Heldigvis ble det noe bedre etter at jeg hadde trampet rundt i heimen, og tatt meg en glovarm dusj. Det hadde vært veldig lett å bare dumpe ned i godstolen å sitte der, men jeg valgte å dra bort til treningen allikevel.

Licensed from: StockSnap pixabay.com

Jeg bet tennene sammen og strevde meg igjennom alle øvelsene mine, selv om det ikke var like effektivt som det pleier å være. Vanligvis pleier jeg ikke å vile når jeg trener, men i går hadde jeg ikke noe valg. Når jeg dro fra treningsstudioet var jeg noe mykere i kroppen, det vonde benet var friskmeldt, men skuldrene var like ille som før jeg dro.

Når jeg kom hjem satte jeg meg en stund i stuen og så litt på tv mens jeg spiste lunch. Etterpå verket det noe så infernalsk i nakken at jeg bare måtte gå å legge meg en stund. Vinja syntes at mamsen trengte litt trøst og ekstra varme, så hun kom å la seg inntil magen min å så sovnet vi begge to mens hun malte så hypnotiserende ;o))

Det planlagte møtet oppe på Egon Nordstrand ble droppet, for selv etter at jeg våknet verket skuldrene mine. Bare tanken på å dra ut for å være sosial bø meg i mot. Nakken og skuldrene mine krangler en del i dag også, men jeg er heldigvis mye bedre igjen.

#au #vondt #vondter #trening #helse #nakke #skuldre #sliten #blogg

8 kommentarer
    1. Uff..hÃ¥per ikke det setter seg..som hos meg..for fyyy sÃ¥ vondt Ã¥ ikke fÃ¥ pustet ordentlig..utrolig hva disse musklene kan gjøre med kroppen….BRA du ble bedre i benet da ihvertfall..Fortsatt god bedring!

    2. frodith: Det er ordentlig slitsomt når det blir kastet på meg sånn som dette, men heldigvis er det en smule bedre nå i kveld. Får bare håpe det blir enda bedre til i morgen.

    3. Toini: Tusen takk ;o)) Det er skikkelig ekkelt når man føler man ikke får puste, og det vet jo du som har vært/er med om det samme. Nå i kveld har presset avtatt, men jeg har fortsatt ganske vondt. Håper det er bedre i morgen, for da skal jeg ut å farte ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg