Etter regn kommer sol…

I dag våknet jeg allerede kl 6 og var lys våken, men siden jeg ikke måtte opp så tidlig ble jeg liggende. Ute på vannbrettet hørte jeg at regnet dryppet forsiktig ned, og innimellom kom det et stort plask. Det er så koselig å ligge i sengen, og lytte til regnet utenfor. Ekstra koselig er det når det regner på natten og tidlig på morgenen, for så å klarne opp utover formiddagen.

Jeg sovnet igjen, og neste gang jeg våknet ved 9 tiden hadde det sluttet og regne, og sola var i ferd med å stå opp. Nå har det gått noen timer til, så er det bare noen få skyer igjen på himmelen, og det blåser littegrann. Hengebjerkene vaier frem og tilbake, nesten som danserinner som elegant danser av sted ;o))

Licensed from: Myriams-Fotos pixabay.com

Jeg har ingen fine dråpebilder på lager, så jeg var inne å lånte et fra “px” her på bloggen. Syntes det var passende på en dag som denne.

Hvis du vil se på noen ordentlig flotte dråpebilder, ja da burde du sjekke ut bloggen til Toini som du finner HER. Bloggen hennes heter dvergpinschereimitthjerte.blogg.no. Hun er en dyktig fotograf og har mange flotte bilder på bloggen sin, men dråpene er noe helt spesielt. Har du ikke vært innom henne burde du gjøre det ;o))

Formen er ikke noe å skryte av i dag, og det å komme ut av senga var tungt. Jeg var stiv og måtte virkelig jobbe litt med meg selv for å komme i gang. Jeg skulle ha vært å trent, men jeg klarte det bare ikke. I stedet har jeg gjort noen tapre forsøk på noen av øvelsene mine her hjemme, som ser ut til å redde dagen. Jeg har en del ting å gjøre i heimen, så jeg blir nå i alle fall ikke sittende på baken. Noen ganger er det greit å skynde seg sakte også ;o))

#regn #regnvær #dråper #foto #framsnakke #form #helse #stiv #vondt #øvelser #blogg

12 kommentarer
    1. Så koselig at du liker dråpene mine, og Tuuuusen takk for at du henviser til min blogg…og så flotte ord…bukker og neier..Jeg skulle til å skrive wow da jeg så bildet…tenkte nå er det flere i gang med å ta dråpebilder! Men så var det lånt fra nettet…hihih..Flott var det uansett…Håper dagen din blir bedre, jeg også har hatt en forferdelig morgen…Tror det har litt med været jeg altså…God bedring og ha en så god dag du kan!

    2. Det skifter fort, regna fælt i natt. Nå er det pent ute nå men det kan fort bli litt regn igjen. Toini er dyktig når det foto, en proff amatør.

    3. Toini: Tusen takk ;o)) Du fortjener skryt for bildene dine vettu, for de er så gode <3 Dagen har heldigvis blitt mye bedre enn jeg håpet. Har akkurat flydd rundt med vannkannen og saksen, for å vise potteplantene mine litt kjærlighet. Det blir noen skritt det også, hihi!!

    4. Helge: Naboen hadde tenkt seg ut på en spasertur, men hun kom inn til meg i 20 min for det regnet ute. Like fort som regnet kom, forsvant det igjen. Toini fortjener masse skryt, for hun er så god på å fotografere å finne spennende motiver.

    5. poesimylife: Heldigvis så myknet kroppet opp utover dagen, etter trasking hit og dit for å rydde litt, pysle om og vanne planter. Det er ikke alltid det skal så mye til ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg