Jeg tror jeg holder meg inne jeg

Når jeg våknet til morgenen i dag var det ikke noe sol som kikket inn bak rullegardinen, nei det var mørkt og så hørte jeg drypp drypp drypp på vannbrettet. Jeg ble liggende en liten stund å lytte før jeg sto opp, litt små irritert. Grunnen var at jeg hadde store planer om å dra ned på gravlunden å se til graven til mine foreldre.

Det er en god stund siden jeg har vært der nå, og jeg betaler ikke for stell så jeg må selv sørge for å luke å holde det i orden. Nå frister det ikke å stå i sildrende regn og luke og bli klissvåt, så mine foreldre får vente en dag til innen det blir stelt. Jeg har en rose som står der fast, en vanlig potterose som jeg slettes ikke trodde skulle klare seg. Den har vist seg å være veldig sterk og standhaftig, så jeg er ikke så bekymret for den. Det kan være litt verre med de spanske margerittene…!!!

Det er ingenting jeg trenger å handle i butikken, så jeg kommer til å være inne i dag. Jeg har tent lys i lysglass og lysestaker, og nå skal jeg hekle litt videre på mitt andre virussjal. Der har jeg valgt et garn som skifte i forskjellige lillafarger, og jeg skal vise det frem når det blir ferdig ;o))

#regn #regnvær #vått #stelle #gravlund #grav #foreldre #innedag #hekle #virussjal #håndarbeide #blogg

8 kommentarer
    1. Når det er slik er det fint vær til å være inne i. Vi har hatt oppholdsvær den siste uken, og til og med lørdag var det sol fra skyfri himmel og fine høsttemperaturer 🙂
      Snakket med et par venninner av meg som bor i Oslo, og de fortalte at det regnet der.
      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Været er perfekt til innekos, og jeg sitter i godstolen med hekletøyet å kaffekoppen ved siden av meg. Av og til er det bare godt å ha en innedag, hvor man bare sitter og koser seg ;o))

      Ha en fortsatt fin tirsdag Toril <3

    3. Deilig Ã¥ ikke mÃ¥tte ut nÃ¥r været er sÃ¥nn..jeg har vært pÃ¥ farten i dag…og skulle heller vært inne…hjemme…men sÃ¥nn er det noen ganger…HÃ¥per dagen har vært fin!

    4. fruensvilje.blogg .no: Jeg har ikke vært pÃ¥ graven pÃ¥ flere uker, sÃ¥ jeg er nok ikke sÃ¥ veldig sikker pÃ¥ at det stÃ¥r bra til der…. Krysser fingrene for at alt er frodig og fint. Det har virkelig vært deilig med en innedag i dag ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg