Ingen motivasjon, men jeg kom meg igjennom!

Når man blir revet ut av søvnen av en ilter alarm tidlig på morgenen, samtidig som man kjenner at kroppen er død og slapp, er det ikke lett å motivere seg til å dra bort for å trene. Jeg klarte heller ikke å få opp motivasjonen, men jeg dro allikevel bort for å gjøre en innsats på treningssentret.

Jeg ble enda mer motløs da jeg satt å syklet, og ikke klarte å komme opp i den hastigheten jeg pleier. Allikevel tråkket jeg på det beste jeg kunne, og klarte de minuttene jeg må ha men ikke flere. Jeg kom meg nå igjennom alle øvelsene mine, selv om jeg ikke var like effektiv som jeg pleier å være. 

Det er veldig viktig at jeg drar og trener to ganger i uken, selv om det er tungt og vanskelig som i dag. Gjør jeg ikke det, stivner bare kroppen min til og jeg får flere problemer.
 

Licensed from: RyanMcGuire pixabay.com

Hehe, uten å ha sjekket speilet på veggen inne på treningsstudio, så tenker jeg at ansiktsuttrykket mitt var ganske likt som damen på bilde her ovenfor ;o))

Etter treningen dro jeg ned på Bryn senter og kjøpte meg en salat som jeg har tatt til lunch. Meny har egen salatdisk med veldig mange godsaker, og jeg har besøkt den ganske mange ganger de siste månedene. 

#trening #øvelser #tungt #slapp #sliten #bryn #meny #salat #lunch #blogg

19 kommentarer
    1. Da har vi vært kjempeflinke både du og jeg. Er faktisk imponert over deg!
      Jeg var også på trening til fysioterapeut i dag, og jeg skal på trening på torsdag.
      Har mindre smerter når trener, og jeg føler at jeg holder kroppen i bevegelse.
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin uke <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk ;o)) Det var et blodslit i dag, men nå i ettertid er jeg veldig glad jeg tvang meg avgårde. Jeg trener mandag og fredag, og jeg håper at jeg er mer opplagt til fredagen.

      I morgen skal jeg prøve meg på jobb igjen etter å ha vært hjemme i 4,5 måned. Det blir sikkert tøft, selv om det bare er 20%.

      Ha en fortsatt fin mandag ;o))

    3. Flink er du. Fortsett med dette og hverdagen går bedre. Tror mange sliter med motivasjonen når det gjelder mange ting. Det går bedre og bedre for hver gang.

    4. Helge: Tusen takk ;o)) Det blir forhåpentlig bedre til neste gang, som er på fredag, men slike dager kommer jeg til å ha innimellom uansett. Det har noe med plagene mine å gjøre, men jeg kan ikke sitte på baken av den grunn ;o))

    5. fruensvilje.blogg .no: Ja, og som regel føler man seg mye bedre etterpå, selv om man er litt sliten. Jeg var skutt da jeg kom hjem, men etter å tatt en halvtime på øyet i godstolen, følte jeg meg mye bedre. Jeg tror ikke vi er skapt til bare å sitte å dra oss hele dagen, nei det å bruke kroppen er sunt selv om man blir sliten etterpå ;o))

    6. Du er jo bare helt rå! Står respekt av det å komme seg på treningssenteret når man egentlig ikke orker 🙂 Jeg har nettopp kommet inn fra en 36 minutters tur med hundene og er meget fornøyd med det. Ha ha..

    7. Elevele: Men du da, jeg syntes du er på farten hele tiden, når du er ute med Petter. Det var hardt i dag, og jeg er glad jeg klarte å tvinge meg avgårde. For selv om jeg ble sliten, så var det bra for kroppen ;o))

    8. Det er da det er lurt å hund, for da må man liksom. Likevel må jeg si at jeg nå er glad for at jeg har valgt den rasen jeg har valgt og at de ikke krever så mye som f.eks en Border Collie 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg